Spletne strani ...

... ki se meni zdijo izredno fine in uporabne in jih sama večkrat obiščem.
  • Book Depository je krasna stran za kupovanje knjig, seveda predvsem angleških. Kakšne izdaje so prav smešno poceni. Kaj je odlična stran te strani, če jo primerjamo z Amazonom? Da ni poštnine. Knjige so do mene še vedno srečno prišle. Upam, da sedajle nisem jinxnila, hehe. Je pa smešno to, da ne glede na to, koliko knjig človek naroči v enem nakupu, prišle bodo vse posebej zapakirane vsaka v svoj karton. Jih pa prinese poštar z navadno pošto, tako da XXL nabiralnik ni odveč.
  • Ste že kdaj bili v situaciji, ko ste ob kakšni smešni uri potrebovali kaj iz trgovine, npr. v nedeljo, in ste popolnoma prepričani obstali pred zaprtimi vrati z žalostnim obrazom? No, s pomočjo Odpiralnih časov se vam to ne bo več pripetilo. Madona, zvenim kot kakšna ne preveč izvirna reklama, hehe. Preprosto poiščete trgovino, ki jo potrebujete in preverite, kdaj je odprta. Tudi jaz sem že velikokrat bila prepričana, da je tavelik Muller v BTC-ju od nedeljah odprt, ampak so me Odpiralni časi podučili, da temu ni tako.
  • Biti bio in eko je kul te dni. O tem bi lahko povedala še marsikaj, ampak tole tule zdaj ni ne pravi čas ne pravo mesto. Glede na to, da so preveliki kupi reklam v nabiralniku res ena sama navlaka in potrata papirja, vseeno pa je v teh časih recesije potrebno gledati na vsak evro, je tale spletna stran, kjer se nahajajo skoraj vsi reklamni katalogi trgovin, kot nalašč, da ubijemo dve muhi na en mah. Privarčujemo na papirju in še na kakšnem evru. Seveda, če niste tako kot jaz, ko potem kakšno stvar kupim povsem po nepotrebnem ...
  • Takšna in drugačne socialna omrežja so v teh časih pravi hit. Seveda, to je praktično nova dimenzija sodobnega interneta. Pa da vse skupaj ni preveč dolgočasno je včasih prav zanimivo naleteti na kakšno socialno omrežje, ki je specializirano za določeno področje, kot npr. Endomondo. "Športno" socialno omrežje, ki ponuja brezplačno aplikacijo, ki si jo lahko naložite na svoj telefon in tako spremljate svoje športne aktivnosti. Za tiste, ki se ne moremo hvaliti z ultra pametnimi telefoni pa spletna stran ponuja možnost, da "ročno" vnesemo podatke (čas aktivnosti, trasa, razdalja ...) in program potem preračuna koliko kalorij smo pokurili, kakšen je napredek in koliko habirgerjev si lahko privoščimo.
  • Obstajajo ljudje, ki so res pravi glasbeni feni. Kupijo vse albume, jih poslušajo non-stop. Potem so spet drugi, ki si muziko zlovdajo in jo imajo nekje na računalniku. Dokler Windows Media Player ni dobil nove podobe in se jaz zdaj pa nič ne znajdem v njem, sem imela tudi jaz lepo urejeno knjižnico vseh pesmi in albumov in sem kar dosti poslušala muziko. Zadnje čase pa je vse bolj tako tako. Zlovdam kakšen album, pa se mi skrije nekam na računalnik v neko neznano mapo in potem spet minejo meseci, preden si dejansko zavrtim kakšen komad. Včeraj sem odkrila spletno stran Grooveshark, kjer si preprosto dodaš pesmi na svoj profil, urediš seznam predvajanja po lastni želji, ali se priklopiš na kakšno radijsko postajo, ki je specializirana za točno določeno zvrst glasbe. Super - brez lovdanja, brez dodatnega programa, popoln užitek!
Takole, pet je pravljično število, bom kar tule odnehala. Ko pa odkrijem še kakšno zabavno in uporabno spletno stran pa sledi nadaljevanje.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa