Stephenie Meyer: Duša

Hja, kaj pa vem. Po pravici povedano, Somrak in vsa nadaljevanja mi je bil všeč. Res všeč. Morda zato, ker sem jih brala v angleščini, ampak dejansko je bila ljubezen med Bello in Edwardom opisana tako ... srce-parajoče. Ali ne-vem-kaj. Tole pa je ... 700 strani, o katerih se potem, ko jih prebereš, sprašuješ, kaj hudiča se je sploh zgodilo, da je lahko trajalo 700 strani?! Zaplet, ki me je pritegnil, je bil pravzaprav samo eden, in še to na zadnjih 200 straneh. Ostalo pa ... mlah. Preveč statično dogajanje, premalo intenzivni opisi oseb. Premalo doživetja. To je vse, kar lahko rečem. Škoda enega tedna, ki sem ga porabila, da sem jo prebrala ... Ampak konec koncev je sprehajanje po knjižnici itak loterija, če zadaneš, zadaneš, če ne, pa več sreče prihodnjič.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa