In potem ...

... se kar naenkrat na nebu znajde črn oblak. Kako in kdaj je priplaval nad mene - ne vem. In izpljune tiste svoje velike, debele, sočne kaplje, ki bodo ovlažile razbeljeno cesto. Pogledam na balkon in vdihnem - tisti dobro znani zadušljivi vonj, ki nastane ob stiku kaplje in vročine ...

Je že konec, zapiha rahel vetrič, ki le za minutko odpihne vročino, ki se je nabirala cel dan.

Ki se je nabirala, ko sem odspala siesto. Ignorirala neznano številko. Se drugič pogumno javila. In pogum se je obrestoval!

In tako sedaj sedim in se pravzaprav ne oziram dosti, kaj se dogaja zunaj. Pobrisala sem prah z mize in omare in sedaj sem mirna ...

................................................................................
Add 22:49 - ko se že ravno bliska in me je malce strah: http://youtu.be/DM2177pHMT0
Najboljše odkritje dneva! poleg serije Modern Family ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa