Zadnja dva dni ...

... sta bila katastrofalna. Hrane v nenormalnih količinah, v nenormalnem vrstnem redu, pravzaprav brez vsakršnega reda. Samo ena zlobna sila je lahko na delu - PMS! Naj reče dr. Šterk kar hoče, bojda itak ne obstaja, ampak jaz mu ne morem ubežati. PMS kot zlobna sila narave, ali pa kot zloben mehanizem v moji glavi, ki pač izkorišča teh prekrasnih/groznih tri dni. V bistvu je hecno - po eni strani mlatim vse kar vidim, po drugi strani mi je slabo in si ne želim ničesar več.

Kakorkoli, še vedno sem dobra v ekspresnem pospravljanju kuhinje, še vedno sem sposbna speči tortico iz ničesar v pol ure in še vedno sem sposobna prepričanja, da če spijem dovolj vode, bo le ta odplaknila vso nesnago, ki sem jo danes pojedla.

Jutri jem bučke, solato in paradižnik. Ker imam teh tri reči poln hladilnik in res nočem, da mi vse segnije. Kdo bo potem pol to čistil?!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa