Da vidimo, ce dela ...

... pisat blog prek mobitela :)
No, tole sporocilo je v bistvu obvestilo, ki se glasi takole: nic vec
nisem dostopna na facebooku. Zbrisala oz. deaktivirala sem svoj racun.
Navkljub prepricavenju facebooka naj ne zapustim te enkratne spletne
strani preko katere sem v stikih z vsemi temi prijatelji. Navkljub
petim slicicam z napisom 'Klara te bo pogresala.' O ne, Klara me ne bo
prav nic pogresala. Tako kot tudi ne ostalih 400 prijateljev. No, 90%
jih najbrz sploh ne bo opazilo, da me ni. Tako da me itak ne bodo
mogli pogresati ker bodo mislili, da sem se vedno gor. Tistih par, ki
me bo pa morda pogresalo, imajo pa menda mojo telefonsko, bodo ze
vzpostavili kontakt, ce si tega zelijo. Zanimivo je tudi vprasanje,
zakaj sem sploh zaprla fb racun. Sama sem odkljukala, ker mi vzame
prevec casa. In res je. Sploh nisem vec zmozna pogledati filma ali
serije, ne da bi vmes sla na vsakih 5 min precekirat fb. Butasto! Sama
sebi se zdim pateticna. Ojoj, zmanjkalo znakov, nadaljevanje sledi ...

--
Poslano z moje mobilne naprave

Tina B.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa