Ledena torta

Mami je danes praznovala rojstni dan. In seveda, najlepše darilo, kar ji ga lahko podarim, ena dobra, domača, slastna torta.

Priprave so se pričele že v petek zvečer s peko biskvita. Čez noč je biskvit odležal, v soboto zjutraj pa se je začelo zares. Okej, najprej recept:

Biskvit:
5 jajc
25 dag moke
25 dag sladkorja
1 pecilni prašek
1 dl olja
1 dl vode
2 žlici kakava

Rumenjake, sladkor, olje in vodo zmešamo, dodamo moko in pecilni prašek, nazadnje pa še vmešamo stepene beljake. Vlijemo v tortni model premera 26 cm in pečemo 35 minut na 180 stopinj.
Biskvit poljubno navlažimo z mešanico mleka in ruma.

Sama sem sicer pekla v pekaču premera 32 cm in je ratalo čisto okej, ker je bil biskvit ravno prav debel in ko sem ga prerezala na pol nista bili plasti predebeli.
V soboto zjutraj sem bikvit bolj ali manj uspešno prerezala, namočila, potem pa pričela s pripravo kreme:

Krema:
1 l sladke smetane
20 dag sladkorja
12,5 dag masla
4 jajca
vanilijev sladkor
3 vrečke želatine
kakav

Jajca, sladkor in vanilijev sladkor stepamo nad soparo, vendar pazimo, da nam ne zavre. Ko lepo naraste, odstavimo in ohladimo.
Medtem želatino namočimo v 1 dl mlačne vode in pustimo, da nabrekne (10 minut), nato jo raztopimo nad soparo in vlijemo v jajčno mešanico.
Vse skupaj ohladimo, stepemo smetano in jo dobro vmešamo v maso.
Ločimo zmes na 2 dela in eno polovico obarvamo s kakavom, nato pa s tem napolnimo biskvit.

Okej ja, kot sem predvidevala, so bili problemi z želatino. Težko je namreč stepat smetano, mešati jajčno zmes z želatino med ohlajanjem, poleg tega je še živčnost naredila svoje in seveda so nastale bunkice. Potočila sem solzico ali dve (kar se itak zgodi skoraj vedno ko mi gre kar narobe, kaj morem, občutljiva dušica in to), a povsem zaman. V torti se na koncu bunkic ni niti opazilo.

Okej, torta sama je bila že izziv, potem je bil ponovni izziv še dekoracija. Odločila sem se namreč, da naredim čokoladni obroč. Postopek za to je lepo opisan tule:


Ja, jaz sem najprej na peki papir z belo čokolado narisala črtice oz. pikice oz. malo sem si dala duška in naredila tak hecen vzroček. Počakala sem, da se je ohladilo in čez namazala temno čokolado. Potem sem malo počakala, da se je ohladilo, in še ravno pravi čas ujela tapravo temperaturo, da je čokolada še ni začela lomiti, ko sem jo prenesla na torto. Pomagala sta mi A. in mami in super je ratalo. Torta je bila čez noč zunaj v naravnem hladilniku.

Danes pa sem jo še do konca dekorirala. Po vrhu semjo namazal s smetano, na smetano s čokolado narisala zanimiv vzorček oz. kar malo porisala (saj bo vidno na sličici) in ob robu čokoladnega obroča s smetano prekrila stik. Res je izpadlo lepo in torta je požela navdušenje - tako z vidika dekoracije kot tudi samega okusa torte.

Ja, namatrala sem se ful, ampak je bilo vredno. In za konec še sličice - od torte pa tudi ni ostalo kaj veliko, ampak saj bo kmalu spet na sporedu.


 I really outdid myself :P

P.S.: Aja, recept s Kulinarike.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa