Going the distance

Kakšen butast film. OMG! Za tak film obstaja en prav lep izraz - izguba časa! In to big time!

Mislim, okej, ja, fant spozna punco, punca pa njega, oba pijana, sta si všeč in tri tedne skačeta po morju, hodita naokoli, jesta večerje sredi New Yorka na križišču prometne ulica (so not romantic) in potem ona gre in se pogovarjata po telefonu pozno v noč in kar naenkrat sta noro zaljubljena. Mislim, come on! Ne, to ni to. Film s tako tematiko bi bil veliko boljši v bolj dramatični izvedbi. Ne vem, sori, meni taka tema ne paše na komedijo. Jaz bi dolge poglede, ljubezen na prvi pogled, zaljubljeno strmenje drug v drugega in podobne reči ... Sploh pa Drew Barrymore. Ona mi je bila edino dobra v 50 First Dates kjer je igrala clumsy deklino, ki je vsakič znova pozabila kdo in kaj je. In to je edina vloga, ki jo je odigrala okej, ker taka pač je, clumsy deklina, ki niti pod razno ni tip osebe, v katero bi se zaljubil en srčkan Justin Long. In ki bi zaradi nje zapravljal denar za letalsko karto od New Yorka do San Francisca, ki, btw, kot prikažejo v filmu, niti pod razno ne stanejo več kot 1,000$ (razen če so božične cene res 5x višje), ampak dobrih 200$ (sem poguglala, Best Travel Store, ki je, še en btw, last Slovenca!). No in zakaj, hudiča, bi ta luškan Justin Long se sploh zagledal v eno Drew, ki izgleda totalno znucana? No, pa saj ni edina, film Going the distance ponuja gledalcem tako znucano temo, da je že kar porazno. Sicer nisem štela, ampak sem prepričana, da sem med filmom najmanj 7x pogledala, koliko časa je še do konca. In vmes 3x preverila, če sem slučajno dobila kakšen mejl. In vmes sem tudi šla prebrat navodila za pisanje eseja za faks. Vse to med gledanjem filma. Ne, nisem pritisnila na pavzo. Kakorkoli, film morda ponuja kakšna 2 zares komična prizora (čeprav je res, da sem jaz zahteven gledalec in me zlahka ne nasmeji karkoli) in tudi stranski igralci me niso navdušili. Ne vem, nekako mi ne izpade posrečeno. Ni kemije. Ni kemije med igralci, ni kemije med zgodbo in dogajanjem in kar je najbolj grozno, ni kemije med mano in filmom. In pika.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa