Black Swan

Ni mi preveč všeč. Ne maram trilerjev in strašnih reči. In ne vem, ni mi všeč Nina kot Nina. Kot lik. Natalie je okej, ampak Nina mi je preveč ... zapeta. Tako zelo zapeta in napeta, da samo čakaš, kdaj bo nekje nekaj eksplodiralo. Počilo. Bum. Kri povsod. Groza. In ja okej, saj zgodba je kul in vse, ampak jaz bi jo drugače zapakirala. Bolj dramatično in ne toliko psihološko misteriozno. Ker to me ubija in straši. Imam pa rada drame, če bi bilo vse le kančk bolj umirjeno, če bi bilo stanovanje, kjer NIna živi, malo bolj svetlo, če njena mama ne bi imela tako trpečega obraza v očeh, ki sporočajo, 'Nina, ti si zmešana, vsak hip se lahko kaj zgodi', če ne bi Lily tako temačno in s temi svojimi velikimi očmi gledala naokoli in bila stalno na preži ... Ampak je, kakor je. Saj je okej, ampak meni ni všeč. Zgodba o tem, da te lahko neustavljiva želja po popolnosti pripelje sicer resda do popolnosti, ampak po drugi strani do propada, je super in kul, ampak se mi zdi, da sem to že nekje videla. Nekje, ne spomnim se točno, kje, ampak nekje, kjer nisem na vsakih 5 minut zmanjšala jakost zvoka na skoraj minimum in pritisnila F in šla ven iz full screen načina gledanja. Kar se tiče igralske zasedbe, mi je še najboljša Mila. Ona je res ustvarjena za to vlogo. Medtem ko je Natalie sicer tudi dobra, a kot sem že rekla, mi gre na živce Nina in ne morem pomagati, s tem mi gre malo na živce tudi Natalie. In nimam več kaj dosti povedati, film se sicer splača pogledati, že samo zato, da človek vidi, če je Natalie res shujšala 20 pounds zaradi vsakodnevnih treningov, ampak kar se pa neke globje vrednosti in nekega učinka, ki ga na gledalca pusti film, se pa pomojem mnenju ni vredno truditi. Razen, seveda, če imate radi trilerje. Verjamem, da je film marsikomu mojstrovina, a ti ljudje najverjetneje obožujejo trilerje in take podobne zadeve, jaz pa žal ne. Dovolj o tem, me bodo ponoči preganjali labodi v sanjah ...

Komentarji

  1. kje daunloudat blurej kvaliteto preden pride na torrente (ki so stvar preteklosti), zraven pa še revije, najnovejše knjige in audio knjige etc. Džabe valjda.
    http://avaxhome.ws/
    http://www.oneddl.com/category/tv-shows/

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa