Life As We Know It

No evo, to pa je ena romantična komedija, ki je realistična, dovolj zmedena in hkrati ne skrajno patetična, kot You Again. Čeprav je povsem mogoče, da delam krivico. Kristen Bell ne maram (čeprav mi ni nikoli nič naredila in mi je pravzaprav zelo fletkana in luškana in mičkena), medtem ko je Katherine Heigl moja punca. Ni pretirano shirana, noge ima prav hecno na x, pa še malo (čisto malo) podbradka. Je zemeljska, ja! Všeč mi je bila kot Izzie (pa še pekla je rada in se ponoči basala s putrom), všeč mi je bila v Knocked Up, 27 Dresses, Ugly Truth, edino v Killers je bila malo bolj tako tako, ampak ni sama kriva, cel film je zanič. Poleg tega vedno igra eno tako zdravo, ne preveč bogato, pa tudi ne popolnoma revno Američanko, ki lepo skrbi zase, ampak v mejah normale. No in tako vlogo ima tudi tule. Holly, ki ima svojo mini pekarnico, ker delajo zdrave, bio reči in slaščice, in omaro polno lepih oblek. Edino, kar ji manjka, je partner, ampak kdo bi se sekiral če imaš noro postavo in talent za peko?! Na drugi strani pa je Meser (sploh ne vem, kakšno je njegovo ime - to je namreč priimek), ki obožuje šport, vsak dan teče, šport je tudi njegova služba. Meser in Holly nimata torej nikakršne skupne točke razen ... njinih najboljših prijateljev. Ki sta ju v preteklosti že poslala na zmenek, pa se stvar ni preveč dobro obnesla. No, ampak ta dva prijatelja sta bila očitno trdno prepričana, da ju nekako že spravita skupaj, zato sta se ... odločila umreti in jima pustita njuno eno-letno hčerko. Od tu naprej se reči seveda komplicirajo, ampak v okej smer, v povsem gledljivo smer, verjemite mi, jaz pobegnem stran od filma takoj, ko začutim tiste komplikacije, ki so tako preveč napihnjene in me delajo živčno. In tega v tem filmu ni. Povsem okej filmčič, za trenutke, ko smo že malo utrujeni in je film lep zaključek dneva in uvod v spanec. Kar se romantike tiče je dobro poskrbljeno, s številnimi preobrati. Kar pa se komedije tiče - no, enkrat sem se zasmejala. Je pa res, da mora biti film res smešen, da me nasmeje. Pa drugače sem vesela in nasmejana, tudi dokaj duhovita oseba, v resničnem življenju, ampak filmi, ne, filmi pa me ne dobijo s poceni forami. Tako da ja, film vsebuje en kvaliteten prizor vreden smeha.

Priporočam!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa