Glee in nov semester

Blog zadnje čase sameva. Filmov nimam časa gledati, po novem sem zasvojena z Gleejem. Tako zelo, da imam na računalniku že dva dni zlovdane nove dele Greysev, PP-ja in The Vampire Diaries, pa niti nisem imela časa jih še pogledati. In me niti ne gane. Glee me je osvojil in četudi mnogi mislijo, da je zadeva blazno neumna, naj vam zaupam - tudi jaz sem bila enakega mnenja! Neumni izseki iz posameznih delov, ki so se vrteli kot reklama na TV3, so res čudni in nikakor ne pokažejo, kako je Glee dejansko dober. To je serija, med katero nikoli ne pogledam, koliko časa je še do konca epizode. Serija, ob kateri se v enem trenutku smejim, v drugem jokam. Noro. Karakterji, muzika, vse to je res noro.

Okej, ja, premalo gledam filme, preveč Glee, zadnje čase pa tudi pečem. Prejšnji teden tortica za A., ta vikend za mojega muca, ena za zabavo s prijatelji in še ena za danes doma. Tako da sem se najedla tortic za nekaj časa. No, za en mesec, potem smo pa že 20. marca, ko bom dopolnula rosnih 20 let. Madoniš se mi to zdi malo. Čeprav kaj pa vem, to so sedaj že resne številke. En piškot, pa bomo že pri gubah.

Jutri se drugače začne nov semester, je začetek enega novega obdobja. V poletnem semestru zmeraj popravljam napake zimskega in uporabljam znanja in modrosti, ki sem jih pridobila na grenkih napakah lastne nespametnosti. Kot, na primer, modrost, ki jo ugotovim vedno znova (čeprav ne vem točno, zakaj si je ne morem zapomniti enkrat za vselej), če ni pametne študijke literature v obliki knjige, madona, hodi na predavanja in si piši zapiske! Tako da ja. Se veselim novega semestra in sem opitimistična, čeprav so komplikacije okoli modulov in športne vzgoje in res je vse skupaj en velik šit, ker se mi reči prekrivajo, ampak bo že.

Jutri se začenja novo obdobje. In še ena stvar, o kateri ne bom govorila. Ker imam občutek, da je boljše, če sem tiho.

Za konec še en posnetek iz Glee-ja, žal se ne dobi cele verzije, kar je škoda, ampak tudi ne, ker se res splača pogledati epizode in biti očaran nad petjem, plesom in energijo ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa