Če je rojstni dan je tudi ...

... torta.

Kot rečeno, spekla sem si jo sama in tudi pojedla sem jo. Pa saj post veleva, da se na praznike lahko pregrešimo. Saj sem samo človek. Ampak, od danes naprej pa še vedno brez sladkarij. Čeprav imam že celo dopoldne v glavi podobe mafinov, čokolade, belega Tobleroneta, ki sem ga kupila na letališču ... Vse te slaščice seveda v kombinaciji z mano in mojimi brbončicami.

Okej, gremo raje na torto.

Tole je drugače nutelina torta z dodatkom jogurta. Hecno, sem iskala, ampak očitno nisem še tule nikoli zaupala famoznega recepta za nutelino torto. No saj ne, da ga je drugače težko najti, se mi zdi, da je to ena izmed popularnejših tort zadnje čase.

Biskvit naredim kot vedno, po standardnem receptu 6 jajc, 250 g sladkorja, 220 g moke, 30 g kakava. Kakava je samo toliko, da se biskvit obarva rjavo. Najprej stepemo beljake, vmes počasi dodajamo sladkor. Nato stepemo še rumenjake. Pospravimo mešalec in potem se začne prijetni del - najprej beljakom počasi in narahlo primešamo stepene rumenjake, potem pa še počasneje in z občutkom še presejano moko. Mešamo, dokler ne nastane lepa zmes. Ker velikost jajc variira, lahko biskvitu med mešanjem dodamo še žlico ali dve olja, da ne bo stvar pregosta. Vse skupaj damo v pekač oboda 26 cm. Spodaj damo peki papir, oboda nič ne namažemo, samo pustimo tako kot je. Odkar delam tako, se biskvit speče lepo enakomerno in na sredini nima hriba. Pečemo približno 45 min na 180°C, z zobotrebcem preverimo, kdaj je.

Biskvit dvakrat prerežemo, da dobimo tri plasti. Prvo plast namočimo z mešanico toplega mleka in ruma. Okoli torte spet zapnemo obroč. Potem pa h kremi. Stepemo pol litra sladke smetane (jaz uporabim kar Sparovo). Ko je smetana že skoraj stepena, dodamo 3 velike žlice nutele ali kakšnega drugega čokoladnega namaza. Jaz sem dala kar Hoferjevega, in krema je bila res okusna! Dobro premešamo, nato pa dodamo 250 ml jogurta. Vse skupaj zmešamo. Ne se ustrašit, zmes izgleda redka. Ampak tu vmes poseže želatine. En zavitek, ne vem koliko je, 10 g? Na vrečki piše, da zadošča 500 ml tekočine oziroma 6 listom želatine. Namočimo v hladni vodi za 10 min, potem pa na štedilniku med mešanjem počakamo da se stopi. Malo ohladimo in vmes mešamo, da se ne strdi. Eno žlice kreme (smetana in jogurt in nutela) primešamo želatini, nato pa vse skupaj z mešalcem vmešamo v kremo. Zadeva res postane tekoča, ampak se hitro strdi, sploh pa potem v hladilniku.

Kreme je meni prišlo 1200 ml, tako da sem torto potem sestavila takole: plast biskvita + 400 ml kreme + plast biskvita + 400 ml kreme + plast biskvita + 400 ml kreme. Ko kremo zlijemo na torto, je tekoča, tako da je treba obroč dobro zapreti okoli biskvita, da ne bo kaj ušlo mimo. Plasti biskvita vmes seveda namočimo z mlekom in rumom.

To je, pustimo v hladilniku čez noč in zjutraj nas pričaka najbolj rahla in mehka in nežna torta ever! Častna! :D

Slike ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa