Pujs update, prvič.

 Danes je tretji dan, kar sem mojemu Pujsu zastavila jasna pravila, kako se bova od zdaj naprej prehranjevala.

Glenn pravi, da ne smemo biti preveč restriktivni. Okej. 

Prvo pravilo: NIKOLI VEČ NE BOM JEDLA SLADKARIJ.

Drugo pravilo: NIKOLI VEČ NE BOM JEDLA VEČ KOT TRI OBROKE NA DAN (IN MOGOČE ŠE ENO MALICO, ČE SEM ZELO LAČNA).

Tretje pravilo: NIKOLI VEČ SE NE BOM PRENAŽIRALA.

(Recimo, da je prenažiranje najboljši približen angleškega izraza binge.)

Čakam, da se Pujs začne oglašati. V tem momentu je vse zelo ... megleno. Počutim se kot odvisnik, ki začenja z rehabom. No, saj v resnici to tudi sem. In tudi se oglaša! Trenutno najbolj pri dejstvu, da se moram vsak dan tehtahti. Tako pravi Glenn. Razumem to logiko, ampak hkrati je tehtnica pri meni velik trigger. Shujšam, Pujs reče: "Juhu, greva jest!" Se zredim, Pujs reče: "Ojoj, greva jest!"

Ampak sicer sem pa okej. Zelo glasno se Pujs dejansko oglaša samo pri vseh "neplaniranih" jedeh, ki se znajdejo pred mano in reče nekaj v smislu: "Pa daj pojej tole, TUKAJ in ZDAJ je na voljo." Očitno so v meni neke prvinske stvari zelo izrazite - rada veliko hodim in očitno imam občutek, da je hrana nekaj zelo nedostopnega, da se me loteva tako mišljenje, hehe.

No ampak sicer sem pa okej. Sem to že napisala, ane?

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa