Jajčka na oko

Sedaj, ko sem doma, nisem še pričela delat, s faksom sem že konec za letos (no, do oktobra), sem si rekla, da bom fotkala, kaj jem za kosilo in bom zraven lahko malo prilepila recepte in tako naprej, ampak kaj, ko jem same hecne reči - torteline (ki jih je treba samo skuhati), solato s fižolom (res umetnost, ja), tople sendviče itd. itd. Tako da sem pobrskala po slikah in našla tole:

Tole se imenuje "jajčka na oko", saj ne vem, mislim, da nisem še nikoli napisala recepta, kaj ne? Upam ... Drugače lahko to poimenujemo tudi biskvitne rezine s smetanovo kremo in marelicami. Tole slednje je moja iznajdba, hehe.

Kaj vse potrebujemo za izdelavo tega malega koščka nebes:

Krema:
2 vanilijeva pudinga
9 dl mleka
8 žlic sladkorja
1 veliko kislo smetano
polovičke marelic iz kompota
preliv za torto

Testo:
4 rumenjaki
20 dag sladkorja
1 dl olja
20 dag moke
1/2 pecilnega praška
4 beljaki

Ne vem, zakaj so najprej zapisane sestavine za kremo - ni panike. 

Postopek gre takole -
Puding skuhamo v mleku s sladkorjem. Med ohlajanjem večkrat premešamo. V ohlajenega dodamo kislo smetano.
Rumenjake stepamo s sladkorjem, dodamo olje, rahlo umešamo moko s pecilnim in rahlo dodamo sneg. Spečemo.
Pečen biskvit prelijemo z mareličnim sokom. Nato dodamo kremo. Nanj potem v enakomerni razdalji položimo polovice marelic in vse prelijemo z prelivom za torto (ki ga lahko zmešamo oz. pripravimo tudi s mareličnim sokom - s tem, da je potem oranžen).

To je to. Moja jajčka so zato okrašena s srčki, ker sem jih nesla na poroko, drugače so lahko tudi same marelice.

Komentarji

  1. Tole je ena boljših slaščic. Obožujem okus pudinga s kislo smetano ;) Pa tile srčki izgledajo ekstra kul! ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa