Okej, ja ...

... saj vem, da pišem samo o filmih. Hecna sem, nekaj časa se filmov sploh ne dotaknem, potem pa pogledam po dva na dan. Tako to je, človek mora početi, kar mu paše.

In ko smo ravno pri tem, kaj počnem te dni (poleg tega, da gledam filme)? Učim se, jutri imam (upajmo) zadnji izpit (no, zadnji bo definitivno, zato ker je naslednji rok šele septembra, ha), potem pa se prične malo uživancije (in seveda tudi še nekaj dela) - pa še ena tortica je na vidiku za petek, tako da bo poleg filma še malo slikovnega materiala. Poleg tega pa non stop jem sadje (češnje, maline, melone, nektarine, marelice), ker ga imamo doma res veliko in zadnja stvar, ki si jo želim, je to, da se mi slučajno kaj pokvari ... Tako da morda bodo na obzorju še kakšni borovničevi (če bo šla mami v gozd po borovnice, ali pa jaz, konec koncev bom imela sedaj čas) ali malinovi mafini ali kaj podobnega.

Ura je res pozna in sem sem prišla samo zato, da napišem par osnutkov za filme, ki sem jih pogledala, da jih slučajno ne pozabim, pa sem si rekla, zakaj ne bi napisala še kaj ne-filmskega, madona, da ne bo kdo mojega bloga zamenjal za blog kakšnega filmskega fanatika ... U, pa v knjižnico moram, ker sem si rekla, da bodo poleg filmov na temle blogu našle mesto tudi knjige, o ja!

Lahko noč!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa