Magični ...

... devetnajsti februar. Tale datum, ki je sicer zelo neprijazen (liho število, pa tudi sam februar mi ni preveč povšeči), pa je v točno tem trenutku pomemben z več vidikov.

A. Po magičnem devetnajstem februarju bo sledil dvajseti februar, dan, ko se je pred 22 leti (minus en dan) rodila moja dobra prijateljica Š. Voščila ji bom jutri, bloga pa itak ne bere, ha.
B. Po magičnem devetnajstem februarju in po dvajsetem februarju pride končno enaindvajseti februar, dan, ko se je pred 21 leti (minus dva dni) rodil moj predragi A1. Voščila mu bom (žal samo preko SMS-a ali v najboljšem primeru Skypa) čez dva dni. 
C. Jutri nastopi silno nemagični ponedeljek, ko je treba nazaj na faks. Ko bi se drugi semester le odvrtel najmanj tako hitro, kot se je prvi. 
D. Danes na ta magični devetnajsti februar sem odposlala prijavo za Socrates Erasmus. V bistvu je tale točka edina relevantna za ta zapis, ampak nisem hotela napisati zapisa samo v ta namen, ne vem, se mi ne zdi dovolj pomembno. Saj ne vem, a je to pomembna stvar, da sem po mejlu odposlala "Spoštovani, v priponki vam pošiljam prijavo in motivacijsko pismo ..."? V bistvu ni tako zelo pomembno. Še vedno je šansa, da se premislim, nič ni še odločeno. Je pa vsekakor prvi korak. Bomo videli. Tam v roku kakšnega tedna, dveh, naj bi prišlo vabilo na razgovor, potem bomo pa videli, kako se bodo reči odvijale. Zdaj je kar je in bo kar bo. Tako.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa