Ice Age

Uf, od prve Ledene dobe je minilo pa že kar nekaj časa. Natačneje, osem let. Jaz pa sem jo šele včeraj gledala. No, nisem prepričana, morda sem jo gledala že kdaj prej, ampak včeraj se mi je zdelo, kot da sem jo videla prvič. In res je dober film. Kaj je čar animiranih filmov? Da ne vidiš ljudi, ne vidiš hiš, stanovanj, pohištva. Vse se zdi ... brezčasno. Sploh nisem imela občtka, da je film iz leta 2002, kar bi se pri filmu definitivno opazilo.
Kakorkoli, film sam mi je res enkraten. Ne razumem pa ene stvari - morda sem jaz tako zelo občutljiva, ampak, a je to res film za otroke? Kajti meni je bilo hudo gledati, kako hoče Diego napasti dojenčka, kako hinavsko se je pridružil Sidu in Mannyju. Ne vem, saj otroci najbrž tega ne razumejo. Ampak meni je bilo res hudo, ko so tigri načrtovali zasedo in ko je Diego Mannyja in Sida vlekel za nos. In kamen se mi je odvalil od srca, ko se je na koncu vse dobro izteklo. Ja, to je risanka. V današnjem svetu vsekakor obstajajo hinavci, v takšni in drugačni obliki in nas prav tako vodijo v zasede, a žal je večina takih, da pri svoji igri vztraja do konca. O Diegotu lahko samo sanjamo. Res prisrčen film. Druga dva dela pa še čakata ... Tako kot ostalih dobrih 200 zlovdanih filmov, oh ja, veliko dela, jaz trapa pa grejem svoje srce ob gledanju starih delov Grey's Anatomy ... tako kot pravijo, vsako tele ima svoj vesele, haha.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa