En drug svet

Moje življenje nekako poteka na dveh nivojih - eno je realni svet, drugo so sanje. Ta drugi je seveda bolj filmski, niti nimam posega vanj. Ampak hej, če gledam filme in pišem "recenzije", zakaj ne bi z vami delila tudi mojih sanj? Ker včasih so kar zanimive. In večinoma čudne.

Današnje sanje so bile grozne. Sicer se je dogajal en kup nekih reči ampak najbolj se spomnim tega, da sem pojedla polovico bele čokolade in takoj zatem dobila sladkorno bolezen. Ja, po včerajšnjem sadnem dnevu je čokolada v sanjah povsem upravičena, ampak tisti del s sladkorno boleznijo je bil pa bolj skeri. Bilo je namreč grozno, počutila sem se, kot da sem tempirana bomba, ki lahko vsak čas eksplodira v smislu da mi sladkor preveč pade ali pa naraste. In zato sem se stalno špikala v prst in merila vrednost sladkorja. Res mi je bilo hudo in jokala sem in nikakor se nisem mogla umiriti in ne vem, kaj se je potem zgodilo, ker sem se zbudila. Mogoče sem umrla. Ker ko umreš, se zbudiš. No, ne vem. Kakorkoli, sladkorna ni bila luštna reč, je pa res, da se na izkušnjo iz sanj ni ravno najbolje zanašati. Ampak je bilo pa zanimivo ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa