Hello, spring!

Madoniš je zunaj toplo ... 10 stopin! Sploh ne vem, kaj obleči. Sploh nimam nobene take lahke jakne ... Morda bi bilo potrebno odpluti malo med razprodaje, ampak ne vem, kako, ker v torek imam kolokvij angleščine (za katerega se že pridno učim, opale) ... potem moram pa še poslikat The Slovenians, za portfolio za zgodovino dokumentarne fotografije. Ah, se bo že našlo nekaj časa, da malo odrešim bančno kartico strašanskih muk in teže mojega denarja, hehe. No, saj ga ni veliko, ampak vseeno, da se reva ne bo matrala ...

Sicer pa ne vem, kaj naj še napišem. Ta vikend sem se matrala s torto, je bila lepa in tudi dobra kot sam vrag. Poslikano imam žal samo od zunaj, pa še ta fotka bo sledila, ko se mi bo dalo priključiti fotoaparat na računalnik, do takrat vam jo lahko pa samo opišem: tora, velika za en cel protvanj, natančneje tam 30x40cm. Biskvit, tri plasti - čokolada, navaden, čokolada. Vmes pa krema - polovica torte nutellina krema z bananami in polovica navadna smetana z malinami. Madoniš, sedaj mi je prav žal, da sem pojedla samo dva kosa, hehe.

Imam pa novo pravilo - nič sladkarij čez teden, nagrada čez vikend. Ampak se bom morala naučiti to vikend nagrado omejiti in ne izropati cele omare.

To bo to zaenkrat. Pa še eni Biffy Clyro. Eden izmed redkih bendov, ki jih poslušam. O tem kdaj drugič.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa