You Again

Kristen Bell nikoli ni bila my cup of tea. Najverjetneje zato, ker igra v filmih kova You Again. Tipična romantična komedija, ki pa žal s svojo tipičnostjo sega v negativno smer. Načeloma nimam nič proti romantičnim komedijam, ampak You Again me je razočarala. Pa saj sem itak pričakovala en kup zapletov, ki me ponavadi v filmih delajo živčno. Ne vem, mogoče je kriva igralska zasedba, mogoče je kriva zgodba, nekaj definitivno ne štima. Film je pač en navaden kliše. Oziroma mogoče ni ravno kliše, je pa definitivno zelo slabo zapakirana zgodba in zato stvar preprosto ne deluje. In ne vem, Kristen Bell mi je drugače simpatična, ampak igra v takih filmih, da me je groza. Zaenkrat mi je najbolj všeč samo njen glas v Gossip Girl, hehe.
No torej, da povem še nekaj besed o vsebini, drugega mi itak ne preostane. O filmu pač nimam kaj dosti za razpredati ker v resnici nima nekega višjega bistva za naš obstoj. Pa dobro, saj noben film nima višjega bistva za posameznikov obstoj, ampak nekateri te vsaj prisiljo v to, da o določeni temi razmišljaš. Zvečer težje zaspiš. Navdušenje deliš s prijateljem. Tukaj pa je en velik nič. Torej, Marni je imela težko najstniško obdobje. Celo gimnazijo jo je namreč preganjala lepša in popularnejša Joanna, oziroma JJ, ki jo je prav grdo zmerjala in dajala v nič. Ko se Marni kot uspešna PR-ovka vrne domov na bratovo poroko, ugotovi, da je njena bodoča svakinja nihče drug kot nasilna Joanna. Njenemu bratu pa se o preteklosti njegove ljubljene niti ne sanja ... Da ima zgodba svoj šarm je seveda prisotno sorodno rivalstvo med Marnijino mamo in Joannino teto. Zgodba se torej zapleta in razpleta in na koncu razplete tako, kot vsaka druga komedija. Edini trenutek, zaradi katerega se splača vztrajati pri ogledu tega filma je konec. Prvič zato, ker je končno konec in drugič zato ker ... no, poglejte si film. Lahko tudi samo konec. Ogled filma torej ni neko nujno zlo, čeprav je povsem prijetna zadeva za kratkočasit čas in hkrati ne preveč obremenjevati sivih celic.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa