Okej, znašla sem se ...

... pred velikim problemom. Zdaj, ko so se nekatere tegobe mojega življenja izravnale in rešile, je seveda čas, da nastopijo nove. Tole se bo morda marsikomu zdelo butasto, ampak ne morem pomagati. Pač jaz imam res rada ta del mojega življenja - dela me srečno, mi krasno zapolnjuje čas in kaj pa vem, tale reči me pač fascinirajo.

Govorim namreč o septembru, ki se je ravno pričel, in ne, septembra se ne priče samo šola in gneča na cesti, ampak tudi nove serije oziroma nove epizode že obstoječih in meni nekaterih dobro poznanih serij. In tako sem se prej lotila zanimivega opravila - pogledati sem namreč šla, kdaj se bo čisti užitek pričel in na katere datume bodo serije zopet štartale. In tako sem se znašla pred dokaj groznim dejstvom - gledam preveč serij! Ravno ko se konča četrta sezona True Blood in sedma sezona Weedsov, pa ko gre druga sezona Pretty Little Liars za dva meseca na počitnice, že se prične čista groza ...

Naj najprej napišem spisek, katere serije sem lani spremljala redno, torej iz tedna v teden. Načeloma pogledam tudi dosti serij, ki so trenutno že tam nekje v peti, šesti sezoni, ali pa so bodisi že zaključene, ampak s takimi ni težav - pogledam in je konec. Ali pa se jih vmes naveličam in neham nekje na sredi (kar mi moj perfekcionizem velikokrat ne dopusti). Lani sem torej redno spremljala One Tree Hill, Gossip Girl, Grey's Anatomy, The Vampire Diaries. To je bilo to. Nekje v zimskem premoru vseh teh serij sem pričela z gledanjem Private Practice, do začetka ponovnega predvajanja prišla do konca in tako naprej nadaljevala z vsakotedenskim gledanjem. Vmes sem prenehala z gledanjem The Vampire Diaries ker je bilo preveč drame in zapletov in patetičnosti, tako da sem ob koncu sezone imela spisek štirih serij, ki naj bi jih ponovno pričela gledati to jesen. Aja, pozabila sem še How I Met Your Mother, seveda, ampak to niti ni bilo tako breme, ker so epizode kratke. In seveda, serija, ki mi stalno uhaja iz glave in katere zgodba je podobna tisti s Private Practice - pričela z gledanjem nekje pozimi, do spomladi ujela ritem in zaključila s season finale - Glee.

Kaj se je zgodilo poleti? Najprej sem pogledala Cougar Town - dve sezoni, jeseni pride tretja. Potem Modern Family - spet dve sezoni, in jeseni pride tretja. Potem sem odkrila Pretty Little Liars - oktobra se nadaljuje druga sezona. In kar naenkrat se spisek serij, ki jih spremljam, in ki bodo ponovno štartale jeseni, drastično poveča (zahvaljujoč poletnemu gledanju in zimskemu odmoru): Grey's Anatomy, One Tree Hill, Gossip Girl, Private Practice, Glee, Pretty Little Liars, How I Met Your Mother, Cougar Town in Modern Family. To je vsega skupaj devet serij!!! Ki bodo prihajale ven vsak teden! In kako naj jaz vse to spremljam?

Zato sem, mislim, da se boste strinjali z mano, naredila načrt. Te serije sem razdelila na pomembnejše in manj pomembne. Obvezno moram spremljati Grey's Anatomy, saj je to skoraj da moja najnajnajnajljubša serija, pa Glee in Gossip Girl (ker drugače zmeraj pozabim kaj se dogaja z vsemi temi spletkami). S takratkimi tudi ne bo problema, HIMYM, Cougar Town (pride šele novembra) in Modern Family torej tudi ostajajo na tedenskem urniku. One Tree Hill se letos poslavlja, tako da teh 13 epizod bom že preživela, itak pa pride na spored enkrat pozimi. Private Practice pa mi ni tako zelo zelo zelo všeč, zato jo bom opustila. Še vedno jo lahko potem nekoč čez par let znova pogledam. Pod vprašajem je samo Pretty Little Liars. Ne vem še. Se bom še odločila.

Ja, katastrofa. In da niti ne omenim ne, da sem ravno pričela z Gospodinjami in da sem pri koncu prve sezone.

In kaj je še hujša tragika? Da na spored prihajajo čisto nove, sveže in res zanimive serije (Pan Am, Heart of Dixie ...), ki bi jih tudi bilo vredno spremljati. Jah nič, očitno bodo morale počakati, drugače se lahko kar zaprem pred računalnik in me ni več na spregled.

Težki problemi, ha? :D

Komentarji

  1. Tole tudi mene čaka zdaj te dni ... ugotoviti, kje sem in zdownloadati vse, kar rabim. Je tudi nekaj serij, ki jih moram NUJNO pogledati :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. haha ja to je pa še večji problem - ko ostaneš nekje na sredini in sploh ne veš več kaj se je dogajalo in moraš gledat za nazaj :D zato si jaz raje ne naložim preveč dolgov za nazaj :P

    sem pa ugotovila da teh 15 novih serij (ki jih napoveduje ABC) itak najprej štartajo samo s pilotno epizodo in potem bodo nadaljevali dejansko samo 2 ali 3, odvisno od odziva gledalcev :D hehe, nikoli še nisem kakšne serije začela gledat čisto od začetka, pa me malo bega vse skupej :P

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa