Tale september ...

... kar hiti mimo mene. Saj se mi dogaja vse vrste reči. Tale zadnji teden pred faksom bom preživela še malo delovno, da še enkrat znova izkusim, kako grenko je življenje, ko moraš vsak dan vstati ob 6:00 in delati 8 ur na dan. No, saj ni tako hudo, sploh ker jaz rada zgodaj vstajam, ampak vseeno, življenje ob faksu je vseeno lepše. Imaš veliko časa, malo greš pogledat kaj se novega dogaja, vseeno je neka rutina, a taka, ob kateri imaš petke frej.

Drugače pa nič novega. Imam za napisat ene par reči, se jih bom lotila jutri v službi, ko bom imela (upam) kaj prostega časa. En film, pa ena knjiga, pa par receptov. Pa nova rubrika - hribi. Včeraj sva z Mucom šla na Vogar (in seveda z Bono) in imam danes malo musklfiberja, hehe. Zato si danes predpišem počitek, jutri pa naprej športat - spet je teden, spet bo Riba na oko in moje večerno kolesarjenje pred televizorjem.

Ah, saj nimam nič pametnega za napisat. Še vedno sanjam o Art čevljih, se vsak dan po malem odpravljam v Massa, ampak vsak dan po malem tudi malo brzdam nazaj, ker sem si tam nekje sredi poletja obljubila, da je za letos dovolj čevljev. Kaj pa vem ... Poleg tega pa moram oktobra zavarovati avto, pa nov semester je, kar pomeni da bom zagotovo morala kupiti kakšno knjigo za faks, tako da dodatni finančni izdatki res morda niso najbolj primerni.

Pa seveda še šolnina ... za moje dodatno izobraževanje - smer slaščičar. Tako. Dosti za enkrat, samo toliko, da malo razmigam prste, jutri pa resno na delo, hehe!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa