Na koga ali kaj ...

... sem zadnje dni jezna?

Če še niste vedeli, lahko se pohvalim z eno odlično lastnostjo - zelo hitre jeze sem. (Ne)pomembne reči me hitro razburijo, velikokrat brez pravega vzroka, ampak kaj hočemo, še vseeno me razburijo. Zadnje dni tako razmišljam, da je nekaj nenavadnega v zraku, in končno sem ugotovila, kaj je krivo. Večja prisotnost razburljivih faktorjev v mojem življenju.

Razburja me ...
  • ena dotična profesorica na FDV, ki je izredno nezanesljiva (žal samo takrat, kadar gre za njena dejanja, dejanja nas, študentov, pa morajo biti še kako zanesljiva) in pri meni povzroča hudo nezaupanje.
  • dejstvo, da sosedi na svoj kompost (ki meji na gozd) mečejo hrano. Že dlje časa. Kar nekaj let. Ampak danes sem pa opazila, da se je iz gozda priplazila ena žival, podobna lisici, ampak malo bolj rjava in malce bolj grda. Lisice sicer še nikoli nisem videla v živo, tako da dejansko ne morem zatrditi, kako lepa je lisica, ampak vsaj tiste na slikah so neprimerljivo lepše kot tole, kar se je danes potikalo po sosednjem travniku.
  • še eno dejstvo, ki izhaja iz prejšnjega - zdaj, ko sem videla, kaj vse se lahko potika po gozdu (okej, srne sem že večkrat videla, ampak te so plahe in lepe in mirno odskakljajo stran), me je strah iti na sprehod. Hudiča. 
  • lastna pamet. In to, da se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha.
  • da velikokrat delam prevelik cirkus. Da se preveč sekiram, obremenjujem in da se ne znam distancirati. Ja, drek. 
To je to, grem jest palačinke.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa