V skladu z današnjim ...

... prvim delovnim dnem po dooooolgih praznikih je povsem logično in predvsem situaciji primerno, da malce pojamram. Na številnih forumih in Twitterju se že ljudje množično pritožujejo in kapljajo ideje, da bi po praznikih potebovali še en teden dopusta, da se od praznikov spočijemo. Meni je kar fino it spet malce pohajkovat po FDV-ju, malce manj fino pa je, ko prebiram navodila za takšne in drugačne naloge in eseje, ki me čakajo v prihodnjih dneh.

Tole bo sedaj mogoče izpadlo malce neumno, da se s takimi rečmi sploh obremenjujem, ampak vseeno, moram. Zdi se mi namreč izdredno idiotsko, da mi v tretjem letniku (ko nekateri naši vrstniki na drugih fakultetah že pišejo diplome, na primer) asistent v navodilih za pisanje eseja pihne na dušo, naj se ne obremenjujem s tem, da bi vire iskala v slovenščini. (Sicer je navodilo napisano v množini, ampak za učinke večje personifikacije sem citat malce priredila.) Da bo vsak potencialni plagiator, pazi to - ne samo poslan na disciplinske ukrepe pred komisijo (ali ne vem kam), temveč - preganjan.

Tudi profesorjem ne gre dosti bolje. Navodilo veleva, naj skupina šestih oseb spiše projektno delo, v katerem primerja šest slovenskih spletnih strani (Delo, Dnevnik, Siol, ...) - zabavni del pride tule - podrobna primerjava naj obsega maksimalno 800 besed.

Pa še kakšna cvetka bi se našla ampak bodi dovolj, ni se lepo stalno samo pritoževati, grem raje na delo. Spisati teh borih 133,3333333333333 besed, ki mi jih v projektni nalogi pripada ... Miril me bo pa Vlado.

Komentarji

  1. Nočem žalit tvjega faksa, ampak vseeno ne morem rečt drugega kot; FDV pač.

    :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, se ti čist pridružujem, FDV :D

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa