Ali ste vedeli, drugič ...

Jaz še vedno med prevažanjem z avtobusi pridno izkoriščam drugače stran vrženi čas in si v mobitel vestno zapisujem takšne in drugačne (ne)zanimivosti, ki se vrtijo na zaslonih. Tokrat sem izbrala par takih, ki so mene osebno kar malce šokirali in presenetili in sprožili WTF?! reakcijo. Pa poglejmo. Ali ste vedeli ...
  • da zaradi napačne rabe proizvodov za desničarje letno umre kar 2500 levičarjev?!
  • da potem, ko je človek obglavljen, glava ostane pri zavesti še 15 do 20 sekund?!
  • da je bolj verjetna smrt zaradi udarca zamaška penine v glavo, kot pa zaradi ugriza pajka?!
  • da gre povprečni Američan več kot 1800x v McDonalds?!
  • da kar 10 % Američanov za noč čarovnic zamaskira svoje ljubljenčke?!

Komentarji

  1. okej, WTF???!!! Levičarji umirajo zaradi desničarjev, najbolj kruta pa mi je obglavitev. Glede Mcdonaldsa je jasno in noč čarovnic je najbrž najpopularnejša noč Amerike ...

    Ampak, obglavitev in levičarji??? :o

    OdgovoriIzbriši
  2. jap, točno tko :D mene bolj zanima ker kreten gre dejansko narest izdelek, s katerim se lahko levičar ubije? kaj, a mu tinta iz navadnega nalivnika pod takim kotom ne-vem-kam špricne, da človek od šola umre? al kaj ... :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Lol, jaz se vedno nasmejim, ko berem kakšne pametne ideje pišejo na teh ekranih. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa