Frederic Beigbeder: 2.999 SIT

Ime mi je Octave in oblačim se v Miyakejevih butikih A Piece of Cloth. Sem oglaševalec: ja, onesnažujem ta svet. Sem tip, ki vam prodaja sranje. Ki vas sili, da sanjate o rečeh, ki jih nikoli ne boste imeli. Vedno modro nebo, nikoli grde bejbe, popolna sreča, retuširana s photoshopom. Spucane slike, trendy muzika. Ko boste toliko našparali, da vam bo le ratalo vplačati avto vaših sanj, ki sem ga posnel v zadnji kampanji, bom vmes poskrbel, da ta že zdavnaj ne bo več moderen. Tri korake sem pred vami in vedno poskrbim, da ste ravno prav frustrirani. Glamur je dežela, v katero se nikoli ne pride. Fiksam vas z novostmi — prednost novosti pa je ta, da nikoli ne ostane nova. Vedno je nekje ena nova novost, ki postara prejšnjo. Moje poslanstvo je, da se vam cedijo sline. V mojem poklicu si nihče ne želi vaše sreče, saj srečni ljudje ne trošijo.

O ja, tole pa je poslastica. Odlomkov, ki bi si zaslužili biti objavljenih, je malo morje. V bistvu je tale knjiga nekakšna izpoved. Glavni junak, Octave, je oglaševalec, ki tako zelo sovraži svojo službo, da želi odnehati. Želi ven iz tega sicer blazno donosnega biznisa. Ampak ker v primeru, da sam da odpoved, ni upravičen do odpravnine, se odloči napisati tole knjigo, v kateri razkrije vse umazane podrobnosti, da bi ga šef odpustil. No, splet nesrečnih okoliščin, bizarnih pripetljajev, ki so prav zares tako zelo bizarni, da zasenčijo vse informacije o delu na oglaševalski agenciji Rosse, ga pripelje malce drugam. Avtor nas tako vodi preko sebe, svojega življenja, svojega dela, pa do projekta, na katerem je delal in ta ga popelje v tujino pa do tega in onega človeka in vse skupaj zaokroži s takim koncem, da se človek samo še vpraša, a? Dejansko je tole en tak miks informacij in dogodkov, da je treba biti pri branju zbran. Ampak, ko te pa potegne je pa ... adijo. Po mojem mnenju obvezno čtivo za vse bodoče oglaševalce oz. tiste, ki si v tem biznisu želijo delati. Pa čeprav verjamem, da je knjiga le knjiga in da v njej ni vse smrtno resno res. Morda pa ... Priporočam vsem, odlično branje!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa