The Help

18 people were killed in Jackson that night. 10 white and 8 black. I don't think God has color in mind when he sets a tornado loose.

Na ta film sem pa res dolgo čakala. V ZDA je bil na ogled že avgusta, k nam pride šele v začetku decembra. Ampak res me je zanimalo, kako bodo uprizorili tako dolgo in dogodkovo tako obširno knjigo. In moje skromno mnenje je, da jim je uspelo povsem okej.

Emma Stone je odlična Muha, ne vem, če bi bila katera druga igralka v tem momentu tako popolna za to vlogo. Sploh pa je Emma trenutno top (če se izrazim tako, kot je dandanes sila popularno), vsi jo hočejo - producenti v svojih filmih, gledalci na filmskih platnih, tudi jaz nisem izjema. Drugače pa ja, film lepo ilustrira knjigo, kakšnih hujših odstopanj niti nisem zasledila. Zdi se mi samo, da je romantična zgodba Muhe malce spremenjena? Morda so v filmu tudi malce bolj izpostavili Aibileen, nekako je ona glavna naratorka, čeprav so bile v knjigi vloge med Minny, Muho in Aibileen bolj enakomerno razporejene. Vsekakor je to dobra rešitev oz. odločitev, Aibileen si konec koncev želi biti pisateljica, torej je edino logično, da ona pripoveduje zgodbo. Razen Emme Stone niti nisem zasledila kakšnih zvenečih igralskih imen - vsaj ne takšnih, ki bi jih jaz že poznala. Edini, ki mi je padel v oči, je bil Stuart, Muhin snubec, ki sem ga opazila že v Private Practice v podobi Della. In pa, seveda, Jimmy Foote, mož Celie, ki ga lahko spremljamo v novi seriji Pan Am.

Pri filmih, ki so posneti po knjigi, katero še pred ogledom filma preberem, sem vedno v težavah, kako bi film dojela, če ne bi poznala zgodbe? Meni se zdi, da film tudi sam po sebi lepo funkcionira, konec koncev je Aibileen pripovedovalka, nam pripoveduje svoje občutke in dojemanje dogajanja, kar je v tej tematiki zganjanja terorja belk nad črnsko pomočjo, ključnega pomena.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa