Bridesmaids

I'm telling you, hitting bottom is a good thing. Because there's no where to go but up. 

V bistvu je hecno. Ko človek prične z gledanjem tega filma, je kar nekako obupan. Vsaj jaz sem bila. Ne preveč znana igralska zasedba, Don Draper/Jon Hamm v vlogi nekega bogatega playboya, halo? Pa kaj je z vami, sem si mislila, kakšen šit bo to? Ampak v bistvu ni šit. Sam film kot tak niti ni tako zelo neposrečen. Vsi ti elementi, ki ga navidez delajo zelo drekastega, so samo prikaz in oris resničnega življenja Annie.
Annie je ženska, tam nekje sredi tridesetih let, ki na svetu nima ničesar drugega kot samo eno dobro prijateljico Lillian. Njena pekarna ji je propadla, fant jo je zapustil, tako da se preživlja kot dolgočasna prodajalka v še bolj dolgočasni in ne preveč uspešni zlatarni, živi pa z dvema cimroma, zelo ZELO čudnima angležema. Stanje je res grozno. Na vsake toliko časa se gre malo poigrat z zelo bogatim tipom (Jon Hamm), ki pa od nje noče ničesar več kot samo seks. Annie ima tudi zelo slab avto in njeno življenje bi bilo težko še slabše. In tukaj se potem zgodi vsa magija. Njeno življenje postane še veliko slabše. V edino pozitivno stvar njenega življenja, odlično prijateljstvo z Lillian (ki je nevesta), se vmeša Helen. In stvari postanejo bizarne.
Se mi zdi, da je sam naslov filma nekoliko ponesrečen. Je pa vsekakor izredno zavajajoč. Sama sem pričakovala enakovredne zgodbe šestih deklet, tako pa imamo eno zgodbo o zelo slabem življenju glavne priče. Še posebej en prizor je izredno zanimiv, ko se Annie dejansko zmeša in ne vem zakaj, ampak ta prizor se mi je usedel v srce. Zdel se mi je tako zelo poznan. Izgledalo je kot da bi se moje sanje realizirale. Ko mi gre včasih kaj zelo narobe in imam v glavi en scenarij, kjer se začnem dret, razmetavat, vse pošljem v tri krasne ... no, Annie je to storila. In v bistvu je bilo fino, da sem ta film pogledala, zdaj vem, da ne bom več nikoli niti za delček sekunde pomislila, da bi te scenarije zrealizirala.
Kar všečen film, na trenutke mogoče malce preveč bizaren, ampak vseeno. Priporočam. Če ne zaradi drugega pa vsaj zaradi Annijine norije, hehe.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa