Your Highness

Nekega nedeljskega dopoldneva sem se odločila, da končno spet malce sedem na sobno kolo in prevozim par kilometrov za moje srce. Ker sobno kolo zaradi trenutne ureditve dnevne sobe (obstajata namreč dve verziji - poletna in zimska) kraljuje v eni izmed sob, kjer mati vestno nalaga odvečne stvari, sem bila primorana pobrskati po disku in naletela sem na tale film. Moram priznati, da so bile prve minute kar težke. Ni me preveč pritegnilo. Preveč je bilo parodije, norčevanja, jaz nisem take sorte punca, ki bi padala na to. Imam že rajše drame. Ampak potem je pa vsa stvar tam okoli desetega kilometra postala zanimiva. Tako zelo zanimiva, da sem prekolesarila celih dvajset kilometrov. 
Tale komedija je sicer kar se igralske zasedbe tiče, odlična. James Franco, Natalie Portman in meni zadnje čase zelo ljuba Zooey Deschanel. Natalie je prav slastna. James niti ne toliko, ga imam raje v spominu takega, kot je bil v 127 Hours. Drugače pa zgodba povsem preprosta, pravljična, je pa v filmu bolj poudarek na teh nekih razlikah med bratoma, en pogumen, drug strahopeten, a na koncu je prav ta (bolj po naključju kot kaj drugega) junak in rešitelj dneva. Saj niti ne vem, kaj bi še povedala, nisem ravno podkovana v takih komedijah, mene bolj zanima zgodba in njen razvoj skozi film, tule je pa zgodba tako na stranskem tiru (se mi zdi da je tam samo zato, ker mora bit, da drugače je sploh ne bi bilo). Dejansko film naprej vlečejo karakterji, ki so zelo izraziti, tako da gledalec dejansko dobi neka pričakovanja, kaj se bo zgodilo. Čisto soliden film, čeprav za moj okus malce preveč ... neumen. Saj vem, da je neumen z namenom, ampak vseeno, meni to ni užitek gledati.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa