Bad Teacher

Že večkrat sem omenila, da nisem ljubiteljica komedij. Redko katera me spravi v smeh. Ampak ta (ne)sposobnost spravljanja v smeh morda niti ni glavni razlog, zakaj ne maram komedij. Ponavadi je hujše dejstvo to, da so vse tako neumne. Dejansko se spravijo na nivo žaljenja oseb kot takih in nekako to meni ne izpade prav. Ker sem sila občutljiva duša in imam rada če so reči lepe in se ne dela norca na vsakem koraku.
Bad Teacher je do neke meje tak film. Cameron Diaz oz. Elizabeth je primerek osebe, ki sicer v življenju počne nekaj, ker pač nekaj mora početi, ampak to počne iz nepravih razlogov. Je tudi oseba, ki ima blazno veliko sreče. Oseba, ki si veliko upa. Je tudi zelo sposobna oseba, ki lahko dobi, kar si želi, a žal po sistemu cilj opravičuje sredstva. Elizabeth je učiteljica namreč samo zato, ker je nekaj pač morala iti študirati, medtem ko je iskala bogatega bodočega moža. Ko prvi ni bil dober zadetek, je novo iskalno polje razširila na preostale učitelje v zbornici. In naletela na sila hecnega Scotta (Justin Timberlake), ki je spet ena hecna pojava in meni skrajno nesimpatičen lik. Po drugi strani pa se nekako tu in tam ujame z Russellom (Jason Segel), ki je (v nasprotju s Scottom) zelo naraven karakter. In vmes je še Amy Squirrel, vedno popolna učiteljica, ki odkrito ne mara Elizabeth.
Saj ne vem, kaj naj sploh napišem. Liki so tako zelo hecni, da je Elizabeth v bistvu še edina zanimiva. Ostali pa so obdani s takimi zapleti, da me to dejstvo dela samo žalostno. Pri filmu mi je sicer bila zelo všče ta raznolikost in tempo, sploh obožujem, ko se neko časovno obdobje prikaže skrčeno oz. pospešeno, ampak nekatere reči so preprosto narejene preveč nizko in podlo. Za lase privlečeno.
Kaj pa vem, vseeno je film povsem primeren za kratkočasenje po kosilu.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa