Zadnjič sva ...

... z Mucom načela resno in zelo pomembno debato - kateri zvezdnik je tisti, s katerim bi si res želela biti skupaj? Torej kateri zvezdnik je najina ultimate fantazija. Moram priznati, da je bila odločitev zelo težka. Oklevala sem med Ericom Nothmanom (oz. Alexandrom Skarsgardom), Jamesem McAvoyem, mlajši verzijo Russela Crowa, Leonardom ... In čisto po nesreči sem pozabila na Roberta Downey Jr.-ja, ker res spada v to kategorijo potencialnih fanatazij. Ravno danes sem ujela del Sherlocka ... Ja in zadnje čase, ko gledam serijo Pretty Little Liars, me čedalje bolj v svoje čare vpleta Ian Harding.
Kaj pa vem, mogoče mi je Ian prisrčen samo zato, ker je v seriji Ezra, učitelj, ki se zaplete s svojo učenko Ario, še preden ve, da je njegova učenka. No, v bistvu je zgodba obratna. Ona se zaplete z njim - ker tudi zgodbo vidimo iz njenega stališča. In ta kemija med njima, ki je res močna, a mora biti skrita ... in ker oba vesta da je to, kar delata, narobe, a se vseeno ne moreta upreti ... in ta napetost in bolečina in ... noro. Saj čisto možno, da mi je vse skupaj všeč zato, ker se dogaja v tako nepopolno popolnem svetu. Tako kot Something Borrowed (pride na blog v par dneh) ... vse to dogajanje me je tako prevzelo, da sem čutila in dihala z njim in z liki in nekako sem se ... ne čisto poistovetila, ampak znala sem si predstavljati sebe v tej situaciji (v drugačnih okoliščinah), ker so mi morda lili tako zelo podobni.

No ampak saga o tem, kdo je moj najljubši in kdo se občasno prikaže v mojih sanjah (ampak tu moram, po zgledu Marshalla iz How I Met Your Mother dodati, da Muc prej umre! Žal, ampak ja, ko sem jaz skupaj z vsemi mojimi lepimi igralci je Muc že mrtev. In preden je umrl mi je zagotovil, da moram živeti naprej in se še kdaj zaljubiti, hehe) sej je naposled končala včeraj. Gledala sem televizijo, nič pametnega ni bilo na sporedu, ko sem na TV 1000 ujela Stars nekaj nekaj ... "Gost" je bil kdo drug kot James McAvoy. In zakaj mi je on edini resnično in popolnoma všeč? Zato, ker ni popoln. Nima popolnih zob, in v resnici ima prav hecen naglas. Ampak nepopoln je tudi moj Muc in tudi jaz sem nepopolna in [btw, zuanj je najbolj možna hecna oranžna svetloba!] tako mora biti ... tako da zmagovalec tega težkega in napetega boja je ...

Pa še Keira Knightley je povedala, da se ni še nikoli poljubljala z nekom, ki bi se poljubljal bolje kot James ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa