Še sem ...

... tu. Na morju. Ne več za dolgo, though. Družinske obveznosti kličejo.

Drugače moram povedati da res veliko berem. Prebrala sem kar nekaj knjig, ki še čakajo, da jih opišem tule gor. Ne vem zakaj sem tako lena. Preprosto se mi ne da, hehe. Ampak vseeno lahko napišem seznam, bolj kot meni v opomin, katere moram še "obnoviti":

  • Agatha Christie: Tragedija v treh dejanjih
  • Agatha Christie: Umor na Orient Ekspresu
  • Sir A. C. Doyle: Študija v škrlatnem
  • James Frey: Milijon majhnih koščkov
In ker še vedno nimam nič pametnega za povedati (in žal tudi dejansko še nisem postala tista pametni pišejo, da bi si kdaj kakšno dobro misel zapisala in jo potem prekopirala sem), bom raje nalepila eno fotko. Ker v bistvu so ti dnevi sedaj pasji - ne samo, da je vroče, ampak je dejansko na plaži toliko hecnih psov (na čelu z mojo Bono), od planšarke Simbe, do male kosmate italijanske čivavice Camille ... Pasji raj, prav zares.

Dog Anatomy Infographic
Dog Anatomy graphic created by Pet365. Click here to view the full post.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa