Rižota z rukolo

Res sem razmišljala, ali bi dala kakšeno bolj kul ime tej slastni pojedini, ki sem jo danes pričarala, ampak nekako bom ostala pri rižoti z rukolo. Čeprav je samo modificirana verzija tiste, ki sem jo našla na Kulinarični Sloveniji. Glede na to, da ločujem, sem seveda eliminirala tisto nesrečno smetano in parmezan ... čeprav malo sira gor naribanega na še vročo bi res noro super pasalo, ampak kaj, ko še več maščobe na mojo rit prav nič ne paše!

Kakorkoli, recept je res preprost. In vse skupaj je res lahko in lepo sede v želodček, tako da sem je jaz skuhala kar veliko, bo še za večerjo.

Eno čebulo nasekljamo in prepražimo na olju, da postekleni. Malo solimo, da ne porjavi. Dodamo sesekljane tri majhne česne in zopet malo prepražimo. Medtem se že kuha riž. Količina je seveda odvisna povsem od odjemalcev in od želja posameznikov. Jaz sem dala 200 g riža, od tega se kar fino najesta dve osebi. Ko je riž že skoraj kuhan, pride na vrsto rukola. Na hitro jo malo narežemo, ne preveč na drobno, in dodamo čebuli in česnu. Količina je povsem odvisna od želja, jaz sem jo na vrtu nabrala kakšnih 200 g mogoče, ne vem, približno. Malo pomešamo, ogenj ne sme biti prevelik. Dodamo še sesekljan peteršilj in paradižnik (lahko češnjevec ali kaj drugega), ki ga narežemo na malo večje koščke. Malo pomešamo, povečamo ogenj, da se vse skupaj še malo popeče, dodamo riž, premešamo in okusno kosilo je pripravljeno.

Sploh sem pa ponosna, ker mi je tokrat celo uspelo to slikati ...

Tisti, ki ne ločujete, pa si le naribajte malo sira ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa