The Secret Life of Bees


Zadnjič sem brala knjigo, in tudi že kar nekaj časa nazaj gledala film, ampak načrtovana objava je čudežno postala osnutek in tako je kar nekaj časa pomotoma obstala neobjavljena. In ko sem se spraševala, ali bo uspel pričarati to čarobnost čebel, kaj pa vem. Malce sem pristranska, ker sem najprej prebrala knjigo, ki mi je dala vse, kar mi je lahko dala in film, seveda, tega skoraj da ne more ponoviti. Opomnik za naslednjič, ko bom brala in gledala, najprej glej! Ker če gledam film po knjigi, potem nekako ne vem, ali so bile stvari dejansko prikazane dovolj nazorno in ali kot gledalec res začutim to, kar sem kot bralec. Vsekakor pa se film, če ne ravno s preciznim sosledjem s knjigo, pohvali z dobro igralsko zasedbo. Dakota Fanning kot Lily, Jennifer Hudson kot Rosallen (pravo presenečenje, predstavljala sem si bolj kakšno starejšo črnko, hehe), Queen Latifah kot Avgusta in Alicia Keys kot odlična Junija so res dobre, vsaka v svoji vlogi. Predrzna Lily, Rosallen, ki govori bolj s pogledom kot z besedami, topla Avgusta in ostra Junija. O zgodbi v filmu nekako ne bom razpravljala, saj je skoraj identična knjigi, le da je par stvari izpuščenih in nekaj dogodkov zamenjanih oziroma prirejenih. Presenetila me je sama uprizoritev likov – Lily je veliko bolj predrzna, kot sem si predstavljala, T. Ray pa je veliko bolj ranjen na pogled, kot je to opisano v knjigi. Sama sem se kot gledalka skoraj raje postavila na njegovo kot pa na njeno stran. Rosallen je, kot sem že rekla, nekako skoraj malo ponesrečena z Jennifer Hudson, preveč je, kaj pa vem, ne vem, nekaj ji manjka. Neka modrost v očeh. Avgusta je veliko bolj močna, a zelo topla, Junija pa je krasna. Mislim, da je skoraj moj najljubši lik v filmu, pa ne samo zato, ker mi je Alicia Keys res všeč, hehe.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa