Bi pa že ...

... lahko kaj napisala, kaj ne?

Danes sem prišla z morja. Kmalu se odpravljam nazaj. Kdaj točno, ne vem, odvisno od tega, kako bo potekal moj biznis. In ne, nisem noseča, ne pričakujem otroka ali kaj podobnega, Baby Book je moja služba. Tako, malo za zraven. Služba, ki ne pozna počitnic, ampak zahteva nove in nove članke in podatke, žal pa so ljudje, od katerih so ti podatki in članki odvisni, med poletjem vseeno odsotni. Tako da se stvari premikajo počasi ...

Drugače pa sem blazno lena. Morala bi razpakirati potovalko, pospraviti sobo - res pospraviti, s tem mislim pobrisati prah s polic in mize (po tem, ko z mize pospravim gradiva in zapiske za 2. letnik), posesati sobo, oprati cunje, zložiti cunje v omaro in tako naprej dokler soba ne bo spotless. In to bi skoraj da morala narediti danes. Ker jutri moram obrati fižol, porezati rukolo, potrgati jabolka, skuhati kosilo, iti v mesto po opravkih in na sploh imam res veliko dela. Ampak kaj, ko je True Blood preveč mamljiv. In Weedsi. In en film o robotu, na katerega sem se spomnila med gledanjem Star Warsov (ja, končno mi je uspelo pogledati vseh šesti filmov!) in ga res moram pogledati, ker imam filme o robotih pač res rada. A.I. Artificial Inteligence je eden mojih top najljubših.

Grozno je. Poleg tega sem pa še lačna. Ampak moram biti. Lakota je dobra stvar. Ker potem bo morje, ko mi uspe priti do njega, veliko slajše in prijetnejše ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa