Danes sem ...

... busy busy busy. Nekdo je v teh dneh (pa jaz prav dobro vem kdo!) bil na moji strani, da so se reči za Baby Book izšle tako, kot je najboljše možno. Danes dva intervjuja, potem pa še kuhanje oz. priprava jedi za otroke! Ja, moje kuharsko znanje (ali bolje rečeno veščine, saj bo znanje v obliki receptov prispevala strokovnjakinja) se bo preselilo tudi izven zidov domače in občasno kakšne gostujoče kuhinje. Vas obvestim, ko bo zadeva objavljena, da se še malo pobaham (če bo vse skupaj dobro izpadlo, drugače pa se potuhnem, hehe).

Pa še mizo grem kupit. Za na morje. Iz kar nekajletne bele barve se sedaj selimo na sivo. Aluminij. Ne samo bolj stabilna, ampak tudi bolj trendiš!

In potem me ni, sem na morju. Spet. Ampak bom imela računalnik s sabo in redno bom hodila k šipterju na limonado, ki ti prinese tudi wireless. Ha!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa