Vroče je ...

... noro. In internet me ne uboga. Mislim, da imava jaz in Muc določeno prekletstvo nad nama - nekako naju mašine ne ubogajo najbolje.

Res je soparno. Ampak pridno plavam in se hladim v vodi. V prostem času preberem kakšnjo knjigo, če pa me to dolgočasi, se podam na lov za škorpijoni. Jap, v desetih letih sem v apartmaju našla prvega škorpijona. V bistvu ga je Bona, stala je pred njim, me pogledala in potem pogledala oz. skoraj pokazala na škorpijona. In potem je sledil en in potem še drug udarec z natikačem po njemu in dve sekundi kasneje je že potoval pod vodo bog-ve-kam ...

Drugače pa mi mirne in spokojne dni na morju kvarijo ljudje, ki so bolj suhi in disciplinirani od mene in zaljubljeni pari, ki so dejansko skupaj in se lahko igrajo v vodi in podobno ... medtem ko sem jaz tu in Muc tam ...

Drugače pa nič. Ravnokar sem se malo ozrla naokoli po slaščičarni in pogled mi je obstal na panoju, kjer so narisane sadne kupe in ostale slaščiče, ki jih tale naša Tropicana ponuja. Eis Kaffe, Banana Kup in podobno in med njimi tudi Kava Kolač. Človek bi si predstavljal, da bo slikica, ki ponazarja ta Kava Kolač dejansko slika kolača, ki najverjetneje vsebuje kavo. Ampak ne, Barbariški šiperji Kavo Kolač jemljejo kot našo Kremšnito + skodelico kave. To je namreč naslikano zraven napisa. Hm, zanimivo bi bilo dejansko naročiti to Kavo Kolač da vidimo, v katerem grmu dejansko tiči zajec ...

Tale pripovedka je povsem neumesna, ampak imam občutek, da bi lahko še kaj napisala, ampak dejansko nimam kaj.

Zdaj razumem poanto video klica. Res je kul. Videti in slišati je nekaj povsem drugega kot samo napisati in prebrati.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa