Sue Monk Kidd: Skrivno življenje čebel


Že pred časom sem ujela del filma, ki je posnet po tem romanu, a me nekako zgodba ni preveč pritegnila – delno zaradi tega, ker sem pričela z gledanjem nekje na sredini, delno pa zato, ker v tistih petih minutah, kar sem ujela, ni bilo na vidiku nobenega čednega igralca, samo debela črnka in mlada deklica. Roman sem vseeno vzela v roke in se odločila, da pogledam globlje, kaj se dejansko skriva v tej zgodbi. Pripoved se vrti okrog Lily Owens, 14-letne deklice, ki živi sama z zagrenjenim očetom, mama pa je umrla, ko je bila Lily še majhna deklica. In prav okrog nesrečne smrti mame se roman in zgodba vrtita, ko se Lily nekega dne odloči, da pride do dna skrivnosti, naredi konec nevzdržnim pogojem življenja z očetom in hkrati še skuša najti boljši jutri za črno varuško/gospodinjo Rosaleen. Pot ju tako pripelje do Avguste, Junij in Maje, čebelarke, kjer se zgodba razvije v splet zanimivih in različnih karakterjev, ki roman popestrijo in ga naredijo za zelo berljivega in prijetnega.
Leta 2008 je bil posnet tudi istoimenski film, v kratkem ga pogledam in poročam še o njem, kaj vse je bilo tokrat izpuščenega in prikritega. V bistvu opažam, da imam res rada te dvojice film – knjiga, pa ni važno, a najprej vidim film in potem preberem izvirnik ali obratno, ampak res mi je zanimivo. Skrivno življenje pa je dejansko en tak roman, ki te prav zares popelje v nek svet čebel, tako ali drugače, kjer je slišati samo tiho brenčanje in pot, ki v vroči Južni Karolini kaplja s tvojega čela. Me zanima, ali je tudi film uspel ujeti to esenco …

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa