Sherlock Holmes

Včasih si zlovdam kakšem film, ker si pač mislim, da ga moram pogledat. Bojda zato, ker mi je všeč igralec, ali pa preprosto zato, ker se mi zdi, da film spada med tiste, ki se jih spodobi pogledati. Glede na to, da sem se zadnjič znova zaljubila v Roberta, je bila naslednja logična izbira seveda Sherlock Holmes. Da Juda sploh ne omenjam. On je itak moj. Ja no in ta film sem imela že kar nekaj časa na računalniku. Pa sem si mislila, ah, bom že pogledala. In sploh nisem vedela, kakšen biser se skriva. To je eden tistih filmov, ki nimajo neke da-dol-padeš zgodbe. Roko na srce je rale filmčič ena navadna detektivka. Ampak faktor, ki jo dela posebno in krasno je seveda Sherlock. Tako kot tudi House (ki sem ga sedaj začela gledati, od sezone 1 dalje ...) ne bi bil nič posebnega, če bi bil House en navaden dohtar. Pa ni. In tudi Sherlock ni en navaden detektiv. Ja, niso za brezveze primerjave in vzporednice potegnjene med njima, ker dejansko imata ta nek čar, ki daje bistvo filmi/seriji. S tem da je Watson tule še malce boljši (in predvsem lepši) hot Wilson. Zgodba torej govori o Sherlocku Holmesu, kdo ga ne pozna, malce zmešanemu detektivu, ki dejansko ni zmešan, ima samo nek svoj pristop, ki deluje. Medtem, ko bi navadni detektivi blodili in brezveze iskali rešitev, jo on v svoji norosti, ki je seveda nihče ne razume, niti najboljši prijatelj in "sodelavec", dr. Watson ne, razreši. Sherlock in Watson, perfekten par in seveda brezmejna predanost. Najbolj všeč mi je tempo filma, oh, kako obožujem take filme. Saj imajo tudi počasne drame (ena takih je npr. Blue Valentine) svoj čar, ampak na trenutke so taki kontrasti prav neverjetni in fascinantni. In seveda Rachel McAdams, ki mi je všeč in hkrati ne vešeč, ker je bila res mean v Mean Girls in ki se mi je res zasmilila v Time Traveller's Wife. Ampak je luškana. In v tem filmu je nekako kombinacija obojega - zlobna in skrivnostna, a vseeno krhka in šibka. Krasen film. Tak, ki ostane na trdem disku za čase, ko bom potrebovala malo Roberta ...

Komentarji

  1. BBC Sherlocka si že gledala?

    OdgovoriIzbriši
  2. ne, nisem. a je isto film al serije al kako? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. v bistvu je serija treh filmov, ampak kokr se spomnem, niso neki ful povezani med sabo, tak da se jih da tud posamezno pogledat. je pa res super, sherlock je tak posebn, me spominja na housa.

    OdgovoriIzbriši
  4. bom pogledala, mene sta sedaj (tako house kot tudi sherlock) oba čisto očarala :D

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa