Če čebula ne bi imela če bila bi bula

ČE:
...neham viset na internetu in se grem učit imam kar dobro šanso, da jutri naredim izpit!
...jutri naredim izpit sem svobodna deklina za celih 14 dni!
...sem svobodna deklina za celih 14 dni bom lahko kam šla!
...bom lahko kam šla, bom zelo vesela!
...bom zelo vesela, bom manj jedla!
...bom manj jedla, bo moja rit lažja!
...bo moja rit lažja, bom lahko več in hitreje tekla!
...bom več in hitreje tekla, bom morda lahko kmalu pretekla zelo veliko!
...bom kmalu lahko pretekla zelo veliko, bom lahko šla oktobra na mali maraton!
...bom šla oktobra na mali maraton, bom zadovoljna, ker bom v dosegla cilj!
...bom dosegla cilj, bom imela več motivacije za študij!
...bom imela več motivacije za študij, bom bolj uspešno študirala!
...bom bolj uspešno študirala, bom lažje dobila službo!
...bom lažje dobila službo, bom zelo srečna ... no ja, bom zelo srečna ker bom kot doplomant FDVja sploh imela službo in bo moj življenjski cilj takorekoč dosežen.


Torej se zdaj grem učit. Grem dobit službo!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa