Due Date

Kot sem že neštetokrat rekla - res ne maram komedij. Ampak kot pravi film leave your comfort zone in s tem seveda cilja na enega izmed glavnih junakov, sem tudi jaz upoštevala za nasvet in v filmu neizmerno uživala. Robert Downey Jr. in Zach Galifianakis sta Peter in Ethan, en trdno na tleh z urejeno družino, ki se bo ravnokar povečala za enega člana in drug z glavo v oblakih, čigar uresničitev sanj se zdi misija nemogoče. Tako se Peter in Ethan srečata na letališču in njuno spoznanje privede do kopice prigod in nezgod ob katerih gledalec reče samo neeee, no way, to ni mogoče! Pa je mogoče. Saj poznate filme, kjer smo postavljeni v neko situacijo in potem se zgodi zaplet (ki gre meni tako zelo na živce), ki skoraj uniči vse, kar je bilo lepega in glavni junak mora potem rešiti te zaplete in na koncu je vse okej? No, Due Date je podoben film, le da je v njem toliko zapletov, da postane že okej. Presežek teh zapletov dejansko naredi en trik in stvar ... deluje. Ob filmu sem se zabavala kot že dolgo časa ne, zelo hitro mi je minil in tako me je povleklo vase. Morda zato, ker glavna dva lika dejansko zajameta tako širok spekter osebnih značilnosti - urejen Peter, ki na vsake toliko izgubi kontrolo nad samim sabo in pade ven in zmeden Ethan, ki ima življenje popolnoma v razsulu ampak nekako v ključnih situacijah reči izpelje tako, da je okej - da se prav vsakdo lahko najde in poistoveti. To pa je ključna točka, če se lahko poistovetiš, potem čutiš in če čutiš, potem si napet in te zanima, kako se bo situacija odvila. Tako da ja, sem se poistovetila s Petrom in čutila njegovo grozo ob Ethanu in neskončno sem se zabavala. Komedija, ki bo ostala na mojem trdem disku in ne bo romala v koš, ker si to res zasluži!

Mimogrede, Robert Downey Jr., ki mi je drugače sila všeč, ker ima tak bad-ass videz, kot da bi moral igrati v bad-ass filmih, ki jih jaz drugače ne razumem in ne maram gledati, mi je všeč prav zaradi tega, ker je bad-ass in igra v filmih, ki so mi všeč! In danes praznje rojstni dan, star je 46 let. Grem gledat Sherlocka Holmesa!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa