Čufti!

Tudi če so morda čufte, meni so bolj všeč pod imenom čufti. Zadnje čase je to moja najljubša jed. Zaradi dveh razlogov - ker sem res sita purana in piščanca s solato in ker čufte naredim res dobro.

In zato sem se odločila da z vami delim recept za košček nebes.

V bistvu se moram pohvalit - šla sem na eno izmed kuharskih strani in pregledovala recepte za čufte ampak nekako mi nobene ni prav dobro sedel v srce. Zato sem (ko sem dojela neke osnove) zadevo in sestavine vzela v svoje roke in nastal je ta recept (ki ga imam za svojo iznajdbo, čeprav se zavedam, da je prav mogoče, da je že nekje zapisan).

Najprej si pripravimo naslednje dobrote - čebulo, česen, peteršilj, čemaž. Vse fino sesekljamo, segrejemo ponev, kanemo malo olja, počakamo da se segreje, prepražimo čebulo, dodamo česen, čemaž in peteršilj (ne nujno v tem vrstnem redu). Ko je zadeva končana oziroma prepražena in lepo diši (to je glavni faktor po katerem spoznamo, da je v redu) jo odstavimo z ognja in počakamo, da se malo ohladi.
Medtem v plastično posodo damo - 500 g mletega mesa, eno jajce ter zgoraj omenjene sestavine. Z rokami zabredemo in mešamo ter postopoma dodajmo drobtine. Tu je potrebno imeti malo občutka - ko stvar ni več zelo lepljiva in ko je kompaktna, potem je okej. Na oko bi rekla da potrebujemo dve pesti drobtin. Medtem lahko v posodo že damo paradižnikovo mezgo. Jaz jo kupim v Eurospinu, povsem preprosta, paradižnik in sol, v stekleni steklenici za 59c. Baje brez konzervansov. Ne vem točno, koliko je količina, tam nekje pol litra zagotovo. Dodamo še malo vode, soli in origana. Vse to premešamo in počakamo, da zavre, potem pa v to omako polagamo čufte oziroma kroglice. Velikost je odvisna od vaših želja in okusa. Iz te količine pride čuftov za pribl. 4 ljudi. Kroglice kuhamo v rahlo brbutajoči se omaki da se kuhajo najmanj pol ure. Vmes jih malo obrnemo oz. pretresemo posodo.

Stvar je res okusna. Meni so najboljše še sveže - ker so res mehke in njama.

Fotka, ravno toliko, da je:

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa