Tak tipičen ponedeljek ...

... en smotan dan, ko se mi nič ne da in potem sem nesrečna, ker mi je dolgčas, ampak še vedno se mi nič ne da in je vse skupaj en tak butast začaran krog. Nimam reda, načrta. Nimam organiziranih reči. Nič oprijemljivega in nujnega za početi za faks in potem pač bluzim. In ker bluzim kar se tiče dela, potem to potegne še bluzenje s hrano. Danes sem uvedla pravilo - do 12ih jej kar hočeš, potem pa samo še zelenjavo. Hecno, včasih bi bilo ravno obratno - dopoldne sadje, potem pa kar hočeš. Ampak mogoče je današnji način boljši. Glede na dva kosa pehtranove potice, kruh z nutelo in kos ledene torte bom sita za cel dan. Bomo videli.

V bistvu je hecno - prejšnji teden sem imela veliko dela in sem en dan prav tako zabluzila, ker sem najprej zabluzila s hrano. Danes sem zabluzila s hrano zato, ker nimam dela. Ta dva pojma sta očitno nekako povezana. In resno se moram naučiti, da ne pojem vsega, kar mi v določenem momentu pade na pamet. Halo no. Sem očitno postala taka, da moram imeti vse točno pod nadzorom. In potem gledam Cougar Town in Jules kako liže čokolado tri sekunde in potem jo izpljune ven in kako je vsakič solato in kako nasploh vsi v serijah (če sploh kaj) jejo samo solate in za zajtrk sadje. Ni čudno, da so vsi tako lepi in suhi.

Pa saj nima veze kakšen izgledaš. Jaz sem itak prepričana, da vsak posameznik vidi nekoga povsem drugače. Vaj jaz osebno strmim k cilju dobrega počutja. Ampak kar nekako me te sladkarije zvlečejo nazaj in potem me ta sladkoba v ustih ubija ker mi naredi tak grozen okus.

Mogoče bi morala k anonimnim čokoholikom. Ali pa si najti službo. Da bi bila super busy. Ali pa ne vem kaj. Si zalepiti usta. Ampak hej, prej ko bom doma pojedla vse sladkarije, prej jih bo zmanjkalo, hehe. Potem bom pa res lahko brez sladkarij ...

Grem si poiskat nekaj za delati ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa