Danes ...

... je bilo morda malo bolje. Sem po treh dneh jedla normalno kosilo (med drugim tudi solato s paradižnikom, za ta dosežek bi lahko prejela posebno priznanje - ni mi namreč hujšega, kot jesti tistih par zadnjih listkov solate, namočenih v kisu, bljak), ki je vsebovalo kar nekaj zelenjave. Rižota z bučko in melancanom. Malo sem morda zafrknila edino z maroškimi začimbami, ni mi preveč pasalo. In premalo sem solila.

Zaradi vseh teh mini komplikacij in seveda vseprisotnega PMS-ja kosilna izkušnja ni bila popolna. Saj veste, ko človek s čim ni zadovoljen mora to nezadovoljstvo nadoknaditi drugje. Jaz sem to nezadovoljstvo pridno nadoknadljala (kakšen je nedovšna oblika glagola nadoknaditi?) celo popoldne. Krekerji z nutelo, kos sacher torte (ki je bila sicer namenjena Mucu ...), bela čokolada, Milka z marcipanom ... ma ni da ni. Res sem v zadnjih treh dneh pojedla toliko hrane, da bi lahko nafotrali pol Arfike. Kaj čmo, saj bo kmalu četrtek in ta saga se bo končala, potem bom pojedla na dan samo tri jabolka in sfiniširala seminarsko. Ja, kronično žretje in kronična lenoba.

Zdaj pa Evrosong, ha!

[In res bi pasal kakšen čips ... še dobro, da ga ni doma :D]

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa