Ko sem se peljala ...

... proti BTC-ju in razmišljala o dejstvu, da so razprodaje, so me misli zanesle k mojim čevljem. Letos sem jih kupila kar nekaj. Pravzaprav sem ugotovila, kaj bom napisala ob koncu leta v letni bilanci - leta 2011 nisem drastično shujšala (do danes se tudi nisem pretirano zredila, to je tudi svojevrsten uspeh), sem pa drastično oplemenitila zbirko čevljev. Ker imam ravno čas, bom to trditev podprla s slikovnim materialom. To bo tudi dober opomin - NE KUPUJ VEČ ČEVLJEV! Vsaj kakšni dve leti ne ...




Ha, slike so se kar same postavile v kronološko zaporedje! Noro! Blogger je jasnoviden. A napišem zraven še cene? No, pa dajmo ...
  • ART OTEIZA: 120 €, ampak so bile v Massu znižane, tako da sem dala 70 €,
  • ART PARIS 0773: 115 €, nič znižane ...
  • hm, ne vem imena, niti ni važno - 30 €,
  • japonke bog-ve-katere (so pa kompaktne): 6 € in
  • TEVA ANNA: iz 70 € znižane na 35 € (gledala sem jih že par let, hehe).
Vse skupaj torej ...  256 €. Vou, pa sem mislila, da je 19 € na mesec za Džabest veliko, pa vidim, da na leto pride manj kot tole. Torej sem za čevlje letos dala (takoj za bencin in registracijo avta) največ denarja. Pa je šele julij!

Komentarji

  1. Hehe so pa vsaj lepi :) jst sem si ta teden kupila japanke (crocs) - a veš kok so udobne!! čist navdušena :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa