Kavna torta

Na en tak ponedeljek, ki sicer sploh ni tipičen ponedeljek (danes je namreč zelo jasno, sonce se že kaže nekje izza gozda), se bo pa prav prilegla tale objava. Da malce posladka tale težek začetek še enega ne preveč prijetnega tedna, polnega obveznosti.

Recept za tole torto sem pobrala iz knjige 1000 Backideen, ki je popolnoma in v celoti napisana v nemškem jeziku, kar je zelo pripravno zame, ki razen obst & gemüse ne razumem besede nemško. Ampak bila je res noro poceni in jaz sem mahnjena na knjige, v kombinaciji z odlično ceno se mi pa itak zmeša. Sem mislila, da jo bom na veke vekov samo gledala, a ko sem se po odločitvi, da za mamin rojstni dan spečem kavno torto, znašla pred dejstvom, da niti na KulSlo niti v mojih drugih knjigah ni truda vrednega recepta za kavno torto, sem pogumno v roke vzela slovar, nabrala vso svojo kmečko logiko in po rezultatu sodeč mi je take recept kar uspelo "prevest" in zrealizirat.

Prvič sem delala s piškotno podlago in ni mi preveč uspelo. Mislim, da bi morala uporabiti več piškotov. Ali pa kar speči krhko testo za podlago. Naslednjič bom definitivno spekla podlago, čeprav je tale totra zelo elegantna - sploh ni treba prižgati pečice!

Najprej si pripravimo 300 g baby piškotov. Ladyfingers. Vzamemo tudi pekač za torto premera 28 cm ali manj. 100 g piškotov damo v multipraktik, zraven damo še 50 g masla in vse skupaj zdrobimo/zmešamo. Lahko se lotite tudi drugačnega načina - cilj je, da piškoti in maslo postanejo homogena masa, s katero obložimo tortno dno. Močno pritisnemo maslo ob dno, nato pa s preostalimi piškoti obložimo obod. Postavimo v hladilnik (ali na balkon, zimski meseci so grozno priročni za peko tort, ker ni treba pospravljati hladilnika, hehe).

Potem v večjo posodo damo naslednje sestavine: 500 g ricotte (zelo ugodna je v Eurospinu), 250 g maskarpone sira, 1 dl kave, 100 g sladkorja (po želji več, če kava ni sladkana) in en zavitek vanilijevega sladkorja ter vse to zmešamo z mešalcem da nastane lepa zmes. Potem 10 g želatine pripravimo po navodilu na vrečki (namočimo, da nabrekne, potem segrejemo da se raztopi) in jo počasi vmešamo v maso. Medtem, ko se masa že prične strjevat, stepemo 250 ml sladke smetane in jo previdno vmešamo v prej omenjeno maso. Nato vse skupaj vlijemo v obod (torej zmotraj piškotov) in pustimo v hladilniku/na balkonu čez noč.

Vse skupaj lahko potresemo s kakavom ali dekoriramo kako drugače, kakorkoli, tole je odlično! Hitro, enostavno in res mnjama!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa