Klepetalka

Ponavadi smo vajeni imen sladic kot so pita s čokolado in lešniki, smetanova torta z malinami, mafini z banano in jabolki in tako dalje. Tudi tale včerajšnja/današnja sladica bi lahko bila pita s skuto in marelicami, ampak ne, avtorica se je odločila, da ji nadane ime klepetalka. Podpiram! Kot ponavadi, slikovni material ni najboljši, je pa dokaz, da sem tole okusno sladico naredila in vsekakor sem jo stestirala (v različnih okoliščinah, urah, pozicijah, prostorih ...) in res je odlična!

Tule lahko najdete originalen recept, pa tudi fotografije so krasne.

Jaz sem pa delala takole:
V posodo sem dala 150 gramov gladke moke, 100 gramov masla (direkt iz hladilnika), 1 rumenjak in 50 gramov sladkorja v prahu. Konec koncev bi lahko dali tudi navadni, kristalni sladkor. Okej, vse skupaj v posodo potem se pa lotimo mesenja. Jaz sem bila dokaj obupana. Maslo je bilo namreč direkt iz hladilnika in vse skupaj ni izgledalo preveč obetavno. Moka se nikakor ni hotela sprijet z maslom. Ampak nisem obupala. Mesila in mesila in stiskala sem tisto maslo in glej ga zlomka, toplota mojih rok ga je končno omehčala. Tako je nastala taka lepa rumena kepica, ki sem jo zavila v folijo za živila in ji privoščila 30 minut počitka v hladilniku. Maslo je seveda lahko prej ogreto na sobni temperaturi - da vam bo lažje.

Testo sem potem razvaljala kar na peki papirju. Na kakšne 4 mm debeline, lahko bi pustila še bolj debelo. In ker imam tisti suepr duper kvadratast raztegljiv model za torte in peciva, sem potem model nastavila na tako velikost, kot mi je uspelo razvaljati testo. Drugače bi bil za to količino primeren pekač, ki je manjši od protvanja za pečico, glede na to, da so sestavine polovične, bi bil logično tudi pekač pol manjši. Po občutku. Meni je bita prišla dokaj nizka - ravno zaradi tega, ker sem imela malce prevelik "model", ravnala sem se pač po tem, koliko se mi je razvljalo testo. Nič hudega. Torej - testo damo v pekač (na peki papir, seveda). Damo za 10 minut v pečico, na 180°C, da se malo zapeče. Potem pa v posodi pripravimo pol kilograma skute (jaz sem uporabilo ricotto iz Eurospina), 120 gramov sladkorja, 50 gramov masla (tokrat ga prej stopimo), 1 jajce (in beljak, ki nam je ostal od testa), pol zavitka praška za vanilijev puding, limonino lupinico, ščepec soli. Vset o z žlico dobro premešamo, po občutku dodamo še malo jogurta. Jaz sem dala kar tekočeka, tam cca. 2 decilitra. Maso zlijemo na delno pečeno podlago. Potem odpremo en marelični ali breskov kompot in marelice ali breskve narežemo na manjše koščke in jih razporedimo po masi.

Zadnja faza te odlične klepetalke je še biskvitno testo, ki ga naredimo povsem preprosto - vzamemo 3 jajca, ločimo beljake in rumenjake, beljake stepemo s 3 žlicami sladkorja v trd sneg, na hitro zmešamo še rumenjake, jih dodamo snegu, rahlo premešmo, na maso presejemo 3 žlice moke in je to to. Če se vam zdi masa preredka, dodate še kakšno žlico moke. Recept veleva, da z biskvitom naredimo "mrežo", jaz sem biskvit kar zlila oz. "nametala" na maso. Pečemo dobre pol ure pri 150°C. In nebesa so pripravljena ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa