Manjša nepomembna spoznanja ...

... do katerih sem prišla nedavno:
  • Twitter je velik spoiler za zapise par blogerskih kolegov. No, glede na to, da je kozarec skoraj vedno lahko bodisi na pol prazen bodisi na pol poln, pa lahko to jemljemo tudi kot trailer.
  • Do konca sem razvila spisek vseh OCD-jev, ki jih imam čas posedovati:
    • absolutno se ne maram in ne morem dotikati kovancev in ključev in kar je takih nagravžnih kovin, pretopljenih v karkoli uporabnega;
    • absolutno nočem in ne morem v trgovini vzeti prvega izdelka iz police;
    • absolutno nepredstavljivi so določeni trenutki mojega življenja, ko tepih ni posesan in obleke ne vsaj minimalno zložene (ne nujno v omari).
  • Premo sorazmerno s povečano športno dejavnostjo se povečuje tudi dejavnost vnašanja hrane v moj želodec ob neprimernih urah, kot je Nutella še pred deseto dopoldne (N. me razume, drugim se bo najverjetneje zdelo samo bedasto) in čufti, ki bi bili sicer odlični za današnje kosilo, a so bili pokončani včeraj zvečer. S prepečencem. Hlače mi seveda niso hvaležene, sploh sveže oprane ne.
  • Suburgatory je odlična serija. Taglavna tamala je lušna.
  • Once Upon A Time ima še potencial, da nekoč postane dokaj gledljiva serija, če se bo Mad Hatter kej več pojavljal v njej.
  • 8 Ball Pool igrica na Miniclipu je idiotska. Odlična, ampak blesava, ker človek potem bedi do pol dveh in seveda od vsega vzhičenja, ker nikakor ne spravi tiste drekaste žoge v luknjo, komaj zaspi. Zjutraj seveda ne glede na vse sledim moji vstajanski rutini - 7:00. Ne prostovoljno, seveda.
  • V življenju sem bila kot človek, ki se konstantno spopada s kakšno kilo viška, že večkrat  deležna takšnih in drugačnih situacij, ko so mi drugi dejali, da sedaj me bo pa zagotovo pobralo in bo tak ali drugačen dejavnik odpihnil tisto kilo stran. Začelo se je z "boš zrasla" - in res sem: kile so sicer šle, ampak samo na druga mesta - nadaljevalo s "sedaj, ko boš dobila fiksni aparat boš pa 3 mesece samo jogurte jedla" - in res sem jih: predstavljali so 5 % moje prehrane, ostalih 95 % je zavzemal čokolino - noben pa mi ni povedal kaj v tem smislu "boš sama doma in boš morala sama pomivat posodo" - ker to ima namreč zaenkrat še največ efekta. Aja, in seveda še vedno čakam na malce bolj dolgoročno tezo mame bivše sošolke, ko smo bile na Belinki na bazenu in je rekla "veš, moja prijateljica je imela tudi celo življenje preveč kil, potem je pa rodila in je kar vse splahnelo". Me prav zanima.
  • Take zadeve imajo lahko dokaj spodbujevalen občutek. Motivacija na višku, itak gre pa bolj za čast kot za karkoli drugega. Zaenkrat sem v top 200. Še vedno čakam, da preostalih 500 ženščin neha aktivno športat, da lahko tudi jaz neham. 
  • Večina ljudi je neumnih. Problem je samo ta, ker se jim v trenutku šibkosti pustiš prepričat, da niso. Popravek: vsi smo neumni. Problem je samo ta, ker se večini v trenutku šibkosti pustiš prepričat, da so manj neumni od tebe. Tako. Bolje.
  • Aja, kar se prve točke tega zapisa tiče - jaz nisem nobena izjema.

Komentarji

  1. Ah, sem ravno hotel napisati, da si malce hipokrita, pa si me na koncu zapisa prehitela :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Itak, od kje misliš, da sem dobila idejo in na tovrstno početje postala pozorna? :D

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa