Prednost vse te nenormalne ...

... vročine? (Poleg tega, da mi je vroče in sem utrujena in bom posledično kratka?)

Rože odlično uspevajo. Sploh tiste, ki so sicer drugače doma v bolj tropskih delih sveta.




Avokado po masakru odlično okreva, najbolj pa me veselijo tisti mladi novi listki. Jupi z velikim J. Končno sem uspela pogruntati zadostno količino vode, da se ubogemu revežu ne sušijo listi. Voda. Veliko vode. Če ima kdo v tem tednu, ko dopustujem, preveč časa, se lahko oglasi in mojemu najdražjemu privošči deci ali dva. Šlauf in voda sta za hišo.

In četica lepotic, ki bi v idealnih pogojih obrodile z najslajšim sadežem, ki je velikokrat ravno v te namene (slajenja) uporabljen v kulinariki?




Dateljnove palme so se sicer v veliki meri po presajanju dobro prijele in pridno rastejo. Za vse nevedneže: srednja fotografija je primerek palme, ki se ni prijela. Vse ostale so načeloma okej. Da si ne bi slučajno kdo privoščil, da ne loči med dvema tako pomembnima zadevama.

Je pa ena palmica odromala v širni svet in to v deželo, kjer so za preživetje bolj težki pogoji kot v naši čudoviti prečudoviti ljubljanski kotlini: na Štajersko! Upam, da bo nekdo kmalu uspel spisati poročilo in ga opremiti tudi s slikovnim materialom!, ane ...

In načrti za prihodnost?


Cel teden sem pridno pila pomarančno-grenivkin sok in zbirala peške. Danes se končno vzamem v roke in odločim odpreti novo poglavje moje vrtnarske kariere - vzgoja citrusov - a peške so izginile neznano kam. Prestavljeno do nadaljnjega, torej.

Komentarji

  1. Ej, pa je pri rastlinah s peškami dovolj, da v zemljo zapičiš le-te, ali je za rast potreben celoten sadež? Sam vprašam :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovora na tole vprašanje, iz katerega neznanski interes za vzgojo domačih citrusov kar seva, žal nimam. Ti povem čez n časa, ko (če) mi uspe vzgojit baby limono. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz pa marelice pa breskve "gojim". 6 marelic že ven raste! :) Seveda jih bo potrebno tudi cepiti čez kakšno leto.

    Lp.
    GZ

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Kokosova očesa