Kaj počem te dni ...

... povsem možno je, da objava s takim naslovom že obstaja. Tako to pride, da nimam časa /energije/volje za pisanje kakšne poštene objave, in tako, posledično, sledi takle majhen update, kaj se dogaja.

Bom šla kar po alinejah. Te dni ...
  • ... razmišljam o tem, kdaj bom pričela s prebiranjem 28 strani dolge skripte za moj prvi izpit, ki me loči od poklica slaščičarja.
  • ... v povezavi z zgornjo alinejo guglam in raziskujem, v katero slaščičarno bi šla čez dobrega pol leta povprašat za prakso.
  • ... hitim in letam med faksom in domom v vsaki prosti minuti in božam Pesjanarja, ki noro pogreša mami.
  • ... tudi jaz že kar malo pogrešam preljubo mamo, ki se potepa po Indiji.
  • ... zahvaljujoč krasnemu urniku, ki mi ga je FDV namenim ta semester, jem večinoma mandarine in mlečno kašo. Ob vikendih pa je čas za razvrat s sladkarijami.
  • ... imam spet en velik kup knjig na nočni omarici, trenutno se mučim s Seksom v mestu Candice Bushnell, ni mi preveč potegnila. Naslednji na vrsti je R. R. Martin.
  • ... se spopadam tudi z ostanki kostanjevih bodic (na ježico sem namreč nesrečno padla prejšnjo soboto) v moji dlani. Pričele so me ovirati pri življenjsko pomembnih opravilih - pisanju, držanju pribora. Na srečo me to ne ovira od tega, da si ne bi delala zapiskov na faksu. In, seveda, da bi nehala jest.
  • ... opažam, da sem spet vzpostavila neko rutino - vsak večer Riba na oko, vsako jutro zeleni čaj - kar mi je zelo všel!
  • ... se čudim, kako imajo lahko določeni tviteraši objavljenih že tak okrog 10.000 tvitov! Hudiča, jaz jih imam 200. 
  • ... se veselim novega albuma Coldplayov! Mylo Xyloto! Jutri!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa