Cimetove zvezdice ...

... ki se preoblečejo v cimetove krogce. Kupčke. Nekaj.

Ti piškoti so na Kulinariki blazno "popularni", znajdejo se praktično na skoraj vseh seznamih praznične peke. Letos so se znašli tudi na mojem. Je že skrajni čas, da tole objavim, božič je pred vrati.

Kaj potrebujemo? 

3 beljake
250 g presejanega sladkorja v prahu
1 vrečka vanilijevega sladkorja
3 kapljice arome grenkih mandljev
1 ravna žlička zmletega cimeta
275 – 325 g zmletih neolupljenih mandljev

Sama sem aromo grenkega mandlja izpustila, prav tako je bila žlička cimeta malce bolj polna kot samo ravna. 
Najprej beljake stepete v sneg. Zelo čvrst sneg. Ko je že stepen do konca, mu med mešanjem z električnim mešalcem dodate sladkor v prahu. Tri žlice te mehke bele lepljive mase dajte v en lonček, za kasneje, ko so piškoti tik pred tem, da gredo na potovanje v pečico, jih premažemo.
V maso potem vmešamo še sladkor v prahu in cimet, nato pa se od elektičnega mešalca poslovimo. Mandlje vmešavamo z žlico. Zdaj meni ni jasno, ali so bila moja jajca tako velika ali pa sem naredila kaj narobe. Ampak dodala sem res veliko mandljev (skoraj 400 gramov), ampak masa je bila tako lepljiva, da si niti predstavljati ne morem, kako bi nastale zvezdice. Tako da sem se pač znašla, oblikovala kroglice, jih na pekaču na peki papirju sploščila v "krogce", lepo premazala s snegom in pekla na 130°C slabe pol ure. Po dveh tednih v zaprti škatli so še boljši.
Imajo zelo zanimiv okus, sploh za ljubitelje cimeta so izvrstni. Za moj okus sicer malce pretežki in presladki. In ne vem, če se bodo naslednje leto še znašli na mojem seznamu. Mogoče v manjšem številu, samo za degustacijo.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Predvelikonočna/rojstnodnevna torta ...

Vesolje je včasih izredno radodarno ...

Kokosova očesa